• Hoi, ik ben eh .. ja je ziet het (: Een paar weken geleden was ik bezig met afvallen, en dus deed ik ook mijn vinger in de keel. Ja, ik weet, het was slecht. Maar ik ben niet verslaafd ofzo geworden, ik ben ermee gestopt en ik val nu niet meer af. Maar telkens als ik eet, krijg ik steeds het gevoel wat ik had toen ik overgaf. Zelfs als ik een lolly eet heb ik het gevoel dat ik moet overgeven, of als ik iets gewoon eet. Like: Chips.
    Maar nu weet ik niet wat ik moet doen, tips om ervoor te zorgen dat ik dat gevoel dus NIET krijg?

    Gezond eten, het is erger bij dingen die 'slecht' aanvoelen, zoals snoep en koek.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat was echt dom van je, je vinger in je keel steken. Daar kom je niet zo gemakkelijk vanaf.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eet niet te veel in één keer, maar eet het in stukjes.


    Let it come and let it be

    Gezonde dingen eten. Dat is het enige dat ik kan zeggen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gewoon door blijven eten, je lichaam moet er weer aan wennen dat alles blijft zitten, net zoals het er aan moest wennen dat het er steeds uit moest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik denk dat het beste ook is om gezond te eten

    Symbol schreef:
    Dat was echt dom van je, je vinger in je keel steken. Daar kom je niet zo gemakkelijk vanaf.


    Sorry hoor. Maar ik doe dat al niet meer, ik ben gewoon bang om weer overtegeven.

    Energiegie schreef:
    (...)

    Sorry hoor. Maar ik doe dat al niet meer, ik ben gewoon bang om weer overtegeven.

    Je hoeft niet meteen boos te worden. Ik bedoel het goed. Ik zeg alleen dat het een grote fout van je was ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    1107 schreef:
    Gezond eten, het is erger bij dingen die 'slecht' aanvoelen, zoals snoep en koek.


    Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel het gevoel dat je hebt als je overgeeft '(:

    Symbol schreef:
    (...)
    Je hoeft niet meteen boos te worden. Ik bedoel het goed. Ik zeg alleen dat het een grote fout van je was ;O


    Haha lol nee ik ben niet boos hoor hihi

    Energiegie schreef:
    (...)

    Sorry hoor. Maar ik doe dat al niet meer, ik ben gewoon bang om weer overtegeven.

    Oh, iemand is op d'r teentjes getrapt.

    Mijn tip: Kleine stukjes eten, en als je misselijk begint te worden, een slokje water nemen,


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Energiegie schreef:
    (...)

    Haha lol nee ik ben niet boos hoor hihi

    Ahaa okee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Colibre schreef:
    (...)
    Oh, iemand is op d'r teentjes getrapt.

    Mijn tip: Kleine stukjes eten, en als je misselijk begint te worden, een slokje water nemen,


    Nee lol (:
    Ik hou er gewoon niet van als mensen dat zeggen. Ik bedoel , ja, ik weet dat het slecht is, en ja, het is heel erg dom. Maar dat weet ik zelf ook wel en hoeft niet iedereen te zeggen, snapj,,

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 13:48 ]

    Symbol schreef:
    Dat was echt dom van je, je vinger in je keel steken. Daar kom je niet zo gemakkelijk vanaf.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse