• Hee (:
    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al paar jaren een kat, die nu ongeveer zo'n 8 jaar is? Maar de laatste tijd miauwt hij echt super vaak, wat ie anders nooit deed en vooral in mijn kamer. Hij gaat ineens heel vaak voor mijn slaapkamer deur zitten en miauwen en aan de deur krabben tot ik hem open doe.

    Maar vroeger toen ik dat deed ging hij gewoon rustig op mijn bed liggen en je hoorde hem niet weer. Maar nu als ik de deur open kijkt hij me hele kamer rond, gaat heel veel miauwen, kijkt mij dan elke keer aan. Dan ineens gaat hij in een hoekje van de kamer zitten, heel stijf en dan blijft hij miauwen of gaat heel zielig stil in een hoekje zitten.

    Of hij miauwt zomaar ineens naar helemaal niks. Ik vind het een beetje een vreemd gedrag. Weten jullie wat het kan zijn? o.o En JA ik geef hem genoeg aandacht.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 12:07 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Geen idee, doet mijn kat ook soms hoor. Ik ga hem dan knuffelen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb totaal geen idee
    maar het is wel heel raar ja.
    alsof hij een geest in je kamer ziet ofzo


    we all deserve to die

    Hmm, Het komt me wel bekent voor, Vooral van vanochtend.
    Ik zat achter mijn laptop mijn brood te eten springt ie naast me op de kist of iets en gaat ie keihard zitten mauwen.
    Mijn kat is trouwens 17 jaar of iets en heeft last van zijn nieren en nog iets dus hij mag niks extra's meer.
    Maar ik krijg het idee dat hij nu extra aandacht wilt.
    Haha, Maar nee.
    Het kan geen kwaad lijkt me ;)
    Je moet gewoon even knuffelen denk ik haha.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Lysistrata schreef:
    Hmm, Het komt me wel bekent voor, Vooral van vanochtend.
    Ik zat achter mijn laptop mijn brood te eten springt ie naast me op de kist of iets en gaat ie keihard zitten mauwen.
    Mijn kat is trouwens 17 jaar of iets en heeft last van zijn nieren en nog iets dus hij mag niks extra's meer.
    Maar ik krijg het idee dat hij nu extra aandacht wilt.
    Haha, Maar nee.
    Het kan geen kwaad lijkt me ;)
    Je moet gewoon even knuffelen denk ik haha.

    Ik knuffel hem constant. Maar hij blijft miauwen en raar door mijn kamer kijken. En als ik hem dan op mijn schoot zet springt ie weer van mijn schoot af en gaat terug in het hoekje zitten. Hij wil ook niet naar buiten ofzo of me kamer uit.. o.o


    Sometimes it's best not to care.

    develin schreef:
    ik heb totaal geen idee
    maar het is wel heel raar ja.
    alsof hij een geest in je kamer ziet ofzo

    Zoiets dacht ik ook al ja. Want me kamer is de laatste tijd zo mega koud, en dingen bewegen zo maar. En ik maakte voorlaatst een foto van me zelf, ( was beneden, niet op mijn kamer) En er was niks aan de hand met die foto tot ik hem later terug keek, zat er ineens een dikke witte vlek door heen, en achter in het raam zag je een kleine gezichtje o.o Raaar..


    Sometimes it's best not to care.

    Hmm, Als dat zo is misschien even iemand waarschuwen, Of gewoon even zeggen dat je weet dat ze er zijn.
    De geesten dan, Want dan houden ze misschien wel op met rare dingen doen.
    Ze hoeven je niet te pesten, Het is gewoon meestal een kwestie van zeggen dat je weet dat ze bestaan ;).
    Had ik ook.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Hoe oud is je kat? Mijn 2 katten deden dat ook op hun laatste dagen. Goh, das depressief. Nee, die wilden trouwens altijd wel aandacht. Hij houd gewoon van je :3


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Jynx schreef:
    Hoe oud is je kat? Mijn 2 katten deden dat ook op hun laatste dagen. Goh, das depressief. Nee, die wilden trouwens altijd wel aandacht. Hij houd gewoon van je :3

    Mijn kat is zo'n 8 jaar. Ik geef mijn kat altijd aandacht want ik vind hem mega lief :3 Hahaa. Maar hij heeft dit nog nooit zo gedaan. En als ik hem aandacht geef op dat moment als ie zo doet, blijft ie raar doen..


    Sometimes it's best not to care.

    Lysistrata schreef:
    Hmm, Als dat zo is misschien even iemand waarschuwen, Of gewoon even zeggen dat je weet dat ze er zijn.
    De geesten dan, Want dan houden ze misschien wel op met rare dingen doen.
    Ze hoeven je niet te pesten, Het is gewoon meestal een kwestie van zeggen dat je weet dat ze bestaan ;).
    Had ik ook.

    Als ik dat ga zeggen ga ik me raar voelen x) Alsof ik niet spoor ofzo. =$ Als er weer iets gaat bewegen zal ik het wel zeggen. Maar laatste tijd voel ik echt vet koude lucht om me heen. Alleen in mijn kamer terwijl de verwarming altijd aanstaat, en ramen dicht. Gister was het alsof ik ineens koude adem in mijn nek voelde :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat doen mijn twee katten ook,Dat is omdat ze zich dan alleen voelen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 12:41 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Dat doen mijn twee katten ook,Dat is puur aandacht vragen ik geef ze het meestal en daarna is het over voor eventjes.


    Zoals ik al zei: Ik geef mijn kat altijd aandacht en hij heeft nog nooit zo gedaan. En wanneer ik hem aandacht geef op dat zelfde moment.. blijft hij raar doen. Ik ken mijn kat al heel lang, en hij heeft nog nooit zo vreemd gedaan en ik word gek van het gemiauw

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 12:41 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Katten zijn gewoon raar (cat)


    -

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei: Ik geef mijn kat altijd aandacht en hij heeft nog nooit zo gedaan. En wanneer ik hem aandacht geef op dat zelfde moment.. blijft hij raar doen. Ik ken mijn kat al heel lang, en hij heeft nog nooit zo vreemd gedaan en ik word gek van het gemiauw



    Hmm,Nou bij mijn katten is het zo ook al ben je ze aan het aaien enzo blijven ze ook miauwen,En dan is het zo dat ze zich of alleen voelen terwijl je gewoon bij ze ben of dat ze extra aandacht willen.
    En als het een vrouwtje is ze misschien loops?
    En anders zou ik het ook niet weten.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Als ik dat ga zeggen ga ik me raar voelen x) Alsof ik niet spoor ofzo. =$ Als er weer iets gaat bewegen zal ik het wel zeggen. Maar laatste tijd voel ik echt vet koude lucht om me heen. Alleen in mijn kamer terwijl de verwarming altijd aanstaat, en ramen dicht. Gister was het alsof ik ineens koude adem in mijn nek voelde :Y)


    Omg ... Misschien ziet je kat inderdaad wel iets. 1 van onze katten keek ook een x de hele tijd schuin omhoog en bleef maar zitten. Heel raar, maar hij doet nu weer helemaal normaal. Ga er maar niet gelijk van uit dat het een geest of meerdere zijn, misschien is het morgen of over morgen wel weer over, net als bij onze kat;

    meliss schreef:
    (...)

    Omg ... Misschien ziet je kat inderdaad wel iets. 1 van onze katten keek ook een x de hele tijd schuin omhoog en bleef maar zitten. Heel raar, maar hij doet nu weer helemaal normaal. Ga er maar niet gelijk van uit dat het een geest of meerdere zijn, misschien is het morgen of over morgen wel weer over, net als bij onze kat;

    Mijn kat doet het nu al gewooon één week lang. En hij kan zijn plek gewoon niet meer vinden. Hij miauwt overal. Wil elke keer bij me zijn. Want als ik in de woonkamer zit en de kamer deur dicht is, gaat ie ook daar zitten miauwen. En het zelfde boven op mijn kamer maar daar gedraagt ie zich gewoon raar. Hij wil niet eens meer opmijn bed liggen wat ie altijd deed... En ik vind het raar dat ie heletijd stijf in een hoekje gaat zitten. ):


    Sometimes it's best not to care.