• Ik zou namelijk morgen met een vriendin naar Utrecht gaan om langs de Starbucks te gaan, maar ze kan jammer genoeg niet.
    En ik heb zo'n dagkaart gekocht... Ik kan nu dus overal naartoe. Wie heeft er zin om wat leuks te gaan doen met mij? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kom naar Leiden en ga met mij stofwisseling leren. Geen leukere bezigheid te bedenken. :Y)


    Felix

    Defensive schreef:
    (...)

    Waar woon je dan?


    In de buurt van Heerlen en Maastricht ;p


    Inspiration can hit you any time

    Kom met mij geschiedenis leren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BlueWolf schreef:
    (...)

    In de buurt van Heerlen en Maastricht ;p


    Dat is inderdaad... ver... weg...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad... ver... weg...


    Dat zei ik toch :'D

    Is Eindhoven dan ook te ver weg voor je? Want ik heb daar woensdag een meeting gepland (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Dat zei ik toch :'D

    Is Eindhoven dan ook te ver weg voor je? Want ik heb daar woensdag een meeting gepland (:


    Eindhoven is niet te ver weg, maar woensdag heb ik school...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Eindhoven is niet te ver weg, maar woensdag heb ik school...


    Aaah zo. Ja ik heb dan mijn herfstvakantie ;p


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Aaah zo. Ja ik heb dan mijn herfstvakantie ;p


    Haha, die heb ik net gehad. En ik was vanochtend heel ijverig en heb toen al mijn huiswerk gedaan, en aangezien ik vandaag al niks heb gedaan wil ik morgen weer wat gaan doen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, je wil mij niet je kamer laten verven... Geloof me, ik maak er een bende van.

    Ik heb gister voor het eerste geschilderd en het is echt... Ja.. Verontrustend gewoon :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Iemand met wie ik morgen niet hoef te leren, maar gewoon gezellige dingen kan doen? :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb gister voor het eerste geschilderd en het is echt... Ja.. Verontrustend gewoon :"D


    Haha, in welke kleur schilder je het dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha, die heb ik net gehad. En ik was vanochtend heel ijverig en heb toen al mijn huiswerk gedaan, en aangezien ik vandaag al niks heb gedaan wil ik morgen weer wat gaan doen :')


    Ik heb de hele week wiskunde gedaan, wat resulteerde in een enge droom over mijn leraar die me ineens zoende :$, was heel eng aangezien hij tweëenveertig is ofzo. Ik heb gewoon geen verdere hobbies :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik heb de hele week wiskunde gedaan, wat resulteerde in een enge droom over mijn leraar die me ineens zoende :$, was heel eng aangezien hij tweëenveertig is ofzo. Ik heb gewoon geen verdere hobbies :Y)


    Ah, dat is eng o.O
    Ik heb medelijden met je... Mijn wiskunde docent vorig jaar was tenminste knap, en in de twintig. :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahaha ik wil ook wel hoowr, morgen tog niks te doen.
    Alleen wss ook wel ver..
    -Noord Holland -Haarlem-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Defensive schreef:
    (...)

    Ah, dat is eng o.O
    Ik heb medelijden met je... Mijn wiskunde docent vorig jaar was tenminste knap, en in de twintig. :'D


    Wij hadden best een leuke natuurkundeleraar, wel een kneusje maar hij was schattig met dat blozen enzo... xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!