• Ik kom terug

    Ik kom terug, zonder twijfels zonder angst
    Ik kom terug, ik ben niet klein meer ben niet bang
    Ik kom terug, ik heb geen tijd het duurt te lang, dus
    Ik kom terug, zonder bijbel of koran
    Ik kom terug, vastgespijkerd en verbrand
    Ik kom terug, afgepeigerd en verlamd
    Ik kom terug, gekropen duizend mijlen door het zand
    Ik kom terug, onthoofd, vingers verwijderd van mijn hand




    Lyrics van Spinal 'Ik kom terug'
    Foto van Guirno 'Another day'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:13 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Intro


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    coole foto :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Omg, dit klinkt echt super! Ik ga meteen kijken. (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Kan er niet beter even een waarschuwing worden gezet in de titel dat dit topic een bloederig plaatje bevat? Niet iedereen kan daar tegen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    @ Crash; Dankjewel. ;D
    @ ZeroGravity; Yay! Laat me maar weten of het je wat lijkt. Ik ga nu aan het 'echte' eerste deel beginnen. :]
    @ Defensive; Niet bij nagedacht. Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen in vergelijking met welke ik eerst wilde gebruiken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die foto is creepy. o.o
    Brr.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    #First of all, die foto is echt prachtig!
    #Second of all, dat liedje vind ik stiekem best leuk.
    #Third of all, Je story is amazing en ik heb direct een Abbonnement genomen. -Chickenskin.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    #First of all, die foto is echt prachtig!
    #Second of all, dat liedje vind ik stiekem best leuk.
    #Third of all, Je story is amazing en ik heb direct een Abbonnement genomen. -Chickenskin.


    Dankjewel! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Roux schreef:
    Die foto is creepy. o.o
    Brr.


    Mwehehe, valt best mee toch? Ik vind 'm helemaal niet eng. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Mwehehe, valt best mee toch? Ik vind 'm helemaal niet eng. :'D

    Ik kan slecht tegen zulke verwondingen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dehumanized schreef:
    @ Crash; Dankjewel. ;D
    @ ZeroGravity; Yay! Laat me maar weten of het je wat lijkt. Ik ga nu aan het 'echte' eerste deel beginnen. :]
    @ Defensive; Niet bij nagedacht. Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen in vergelijking met welke ik eerst wilde gebruiken. :')

    Ik ben, nieuwsgierig...:Y)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ben, nieuwsgierig...:Y)


    Ik had er best veel op het oog, omdat ik gek ben op horror/maccabre foto's (veel meer dan films)en ze vaak spaar, maar onder andere deze sprongen er voor mij uit:
    Degene die ik gekozen heb vond ik toch het beste passen :]





    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 18:56 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik had er best veel op het oog, omdat ik gek ben op horror/maccabre foto's (veel meer dan films)en ze vaak spaar, maar onder andere deze sprongen er voor mij uit:
    Degene die ik gekozen heb vond ik toch het beste passen :]


    (...)

    Ik vind ze niet eens zo gek heftig, maar wel héél mooi. Vooral die eerste is écht sexy/moordlustig :9~


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik vind ze niet eens zo gek heftig, maar wel héél mooi. Vooral die eerste is écht sexy/moordlustig :9~


    Neuh, de heftige laat ik ook maar lekker op m'n pc en niet op Q. Daar is de site niet echt geschikt voor, gezien mensen hier soms al moeite mee hebben. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, die foto doet me denken aan een keer waarop een vriend van me met zijn fiets over een boomtak reed en over de kop sloeg. Zijn gezicht schuurde langs het asfalt en dat zag er ongeveer zo uit..(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?