• Gewetenloze moordenaar shockeert rechtszaal
    Thomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffersThomas Lane steekt zijn middelvinger op naar de ouders van de slachtoffers

    Thomas Lane, de 18-jarige jongen die vorig jaar vijf leerlingen neerschoot op een school in Ohio, is veroordeeld tot drie keer levenslang. Heeft hij spijt van zijn daden? Nee. Sterker nog, in de rechtszaal liet hij zien een psychopaat van de ergste soort te zijn. Hij provoceerde de ouders van de slachtoffers met een ongekende grofheid en droeg een T-shirt met de tekst KILLER.

    Drie van zijn slachtoffers overleefden zijn kogels niet, twee raakten zwaargewond. Tijdens de zitting zaten Lane en de ouders van de slachtoffers in dezelfde ruimte en kregen ze de mogelijkheid om iets te zeggen. De ouders werden na hun emotionele verklaringen getrakteerd op een misnoegende grijns. Geheel emotieloos hoorde Lane het allemaal aan. Ook op zijn vonnis reageerde hij met een lach.

    Rechts van dit artikel vind je twee filmpjes. Harro Brouwer maakte een verslag van de rechtszaak. En we vroegen ons af wie Thomas Lane nou eigenlijk is. Wat dreef hem tot tot zijn gruweldaden?

    'Ik masturbeer bij de gedachte' De woorden die hij koos voor zijn eigen verklaring zijn op zijn zachtst gezegd schokkend. Toen de rechter vroeg of Lane zelf nog iets wilde zeggen, zei hij dit:

    "De hand die de trekker overhaalde om jullie zoons te vermoorden, masturbeert nu bij de herinnering daaraan." Vervolgens steekt hij zijn middelvinger op naar de ouders, te zien in onderstaande video.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dat soort mensen, ik ga niet eens zeggen wat ik hem allemaal aan zou willen doen.


    Physics is awesome

    Ik had het gisteren al gelezen en lachte me kapot om zijn actie. Gewoon omdat het zo gestoord is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar er is in dat andere artikel ook gezegd dat hij niet zichzelf zou zijn. Zijn eigen zusje zou hem niet terug herkennen en hij zou geestelijk ook niet helemaal 100 zijn.

    Niet dat hij geen straf verdient, maar goed, dat wilde ik toch even gezegd hebben.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik sta er niet eens meer van te kijken. Het is algemeen bekend dat de VS de thuishaven vormt van psychopaten.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    Maar er is in dat andere artikel ook gezegd dat hij niet zichzelf zou zijn. Zijn eigen zusje zou hem niet terug herkennen en hij zou geestelijk ook niet helemaal 100 zijn.

    Niet dat hij geen straf verdient, maar goed, dat wilde ik toch even gezegd hebben.


    Misschien is ie wel schizofrein


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Ik had het gisteren al gelezen en lachte me kapot om zijn actie. Gewoon omdat het zo gestoord is.


    sorry dat ik het zeg maar eigenlijk vind ik dit best storend (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    (...)

    sorry dat ik het zeg maar eigenlijk vind ik dit best storend (cat)

    Dat ik erom lach? Ach ik ben niet lekker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat ik erom lach? Ach ik ben niet lekker :Y)

    ja omdat je erom lacht. ik zou zn kop deraf trekke de mongool


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind de doodstraf nog te veel eer voor hem.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tolkienn schreef:
    (...)
    ja omdat je erom lacht. ik zou zn kop deraf trekke de mongool


    Dat is inderdaad een goede manier om te laten zien dat je beter bent dan een moordenaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vind niet eens dat ie' al die aandacht echt waard is. Die jongen is gewoonweg ontspoort en ik vind persoonlijk dat levenslang niet echt wat uithaald, maar goed, ik ben en blijf voorstander van de doodstraf..


    To infinity and beyond •

    Licet schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een goede manier om te laten zien dat je beter bent dan een moordenaar.



    Hahahahaha, die is geweldig.

    Dit soort dingen shokkeren me eigenlijk bijna niet meer, nu het zo vaak voorkomt. Maar het blijft natuurlijk verschrikkelijk.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Die gast is ziek in zijn hoofd...Hij blijft gewoon zo emotieloos staren.
    Krijg echt de kriebels van die dude.
    Hoop dat hij wegrot in de cel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil hier niet eens woorden over vuil maken. Het gaat er niet om of het nog shockeert, dat doet er niet toe, het gaat erom dat hij zo ontzetten gestoord is en dat hij überhaupt de kans krijgt om samen met deze mensen in één ruimte te zitten. Dat dit niet meer shockeert, betekent niet dat het niet verschrikkelijk is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Iets langzaams, en pijnlijks voor 'm. Maar de dood verdient 'ie niet.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:49 ]


    Tijd voor koffie.