• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:05 ]

    you'll be in my heart van phill collins (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Defensive schreef:
    Haha, dat is ook een heel mooi liedje (:
    Welcome Home - Radical Face

    Dat is echt een supermooi liedje. *gaat onmiddellijk weer luisteren*
    Ik kan me nu eigelijk niets bedenken waar ik echt bij gehuild heb ... ik ben meer iemand die kippenvel krijgt en dan uren naar dat lied luisterd


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Heel soms en dat verschilt. Heb het met maar weinig nummers, maar vooral met deze;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Dit lied, elke keer.


    wth.

    Wish you were here- Avril Lavinge.


    "Ignite, my love. Ignite."



    Dit liedje luisterde ik vorig jaar, het was de laatste vakantie met mijn ouders voor ze scheidden.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:30 ]


    I'd rather hurt than feel nothing

    Ik heb nog nooit moeten huilem om een liedje , maar bij het horen van Perfect - Simple Plan sla ik compleet dicht.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.


    &


    26 - 02 - '16

    Perfect Day van Lou Reed & Everybody Hurts van R.E.M omdat mijn nonkel vorig jaar werd begraven met die 2 liedjes. En de liedjes die me aan mijn oma doen denken zijn nog erger eigenlijk. Al is dat 8 jaar geleden, I still miss her!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:34 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het enige lied waarop ik bijna had gehuild was If I die young van The Band Perry. Ik had ontzettende ruzie met iedereen en toen had ik dit lied kapot geluisterd.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Amy Lee - Sally's Song
    Gewoon omdat het heel goed bij me past op het moment :Y)


    Olive

    Alone& acoustic- Adorable


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."


    "I shut my eyes in order to see.'


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.