• Ik wist niet dat ik zoveel haat in me kon hebben, ik tril er gewoon van over heel mijn lijf, ik word zo vreselijk razend en ik wil gewoon echt gaan slaan met alle mogelijke gevolgen ervan. Ik haat mijn stiefvader zò onbeschrijflijk hard, jullie hebben geen idee. Echt, jullie hebben geen idee.
    Ik wil hier zo graag weg, ik kan er niet meer tegen. Ik heb het gevoel dat ik gek word en ik ben zo ongelukkig hier, ik wil niet meer. (huil)

    Sorry, ik wilde het gewoon even kwijt. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Wat is er geberud dan wat jou zo boos maakte?(K)
    You can tell me of you want too.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik weet uit ervaring dat mensen hun stiefmoeders en stiefvaders nogal hard kunnen gaan haten en ik snap wel dat je zo'n haat kan ontwikkelen tegen zo'n persoon :/ Volhouden, of gaan praten met hem. Dat is alles wat ik kan meegeven jammer genoeg.


    Olive

    Aaaawh, kom maar hier. <3
    Er is altijd plek voor mijn Eva! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gewoon, hij terroriseert mijn leven gewoon constant, terwijl ik nooit iets fout doe. Ik drink niet, ik rook niet, ik ga amper feesten, ik haal goede punten, ik doe aan sport; ik doe niets fout! :s
    En alsnog moet die mij als vuil behandelen. Mijn mama is een week weg voor zaken dus zit ik met die idioot opgeschept (ze komt vanavond éindelijk terug!) en omdat ik naar een vriendin ging 's avonds denkt die meteen dat ik vanalles uithaal en dat ik weet ik weel wat doe! Maar ik ben niet degene die wiet smoort, whisky drinkt en 2 keer is blijven zitten zoals zijn eigen kinderen!
    En vandaag heb ik héél het huis opgeruimd, gewassen, gestreken, etc, terwijl hij maar één tapijt heeft gestofzuigd en toch loopt die kut tegen mij te doen, alsof ik niks kan doen.

    IK HAAT HEM.
    Ik wil hier weg, ik word er zo moe van.


    Where there is a sea there are pirates...

    Zeg er wat van??

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:29 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Probeer vooral eerst zelf te kalmeren en ga dan idd praten met je stiefvader.. Als je bang bent dat het verkeerd afloopt, vraag dan gewoon of iemand erbij wilt gaan zitten (je broer/zus als je die hebt) Dat maakt het voor beide makkelijker om te praten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Voor nu, misschien even een wandeling maken? Of gaan sporten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Authors schreef:
    Ik weet uit ervaring dat mensen hun stiefmoeders en stiefvaders nogal hard kunnen gaan haten en ik snap wel dat je zo'n haat kan ontwikkelen tegen zo'n persoon :/ Volhouden, of gaan praten met hem. Dat is alles wat ik kan meegeven jammer genoeg.

    Ik heb persoonlijk niets tegen een gewone normale stiefvader, maar aangezien hij zo kut tegen mij doet is dat mijn menselijke reactie terug.
    Ik voel me al 6 jaar lang veel te ongelukkig, en ik heb nog één jaar te gaan voor ik van dit allemaal vanaf ben. Maar dat is zolang nog... :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Winterfell schreef:
    Voor nu, misschien even een wandeling maken? Of gaan sporten.

    Ik moet huiswerk maken en eten klaarmaken voor mijn mama, maar die idioot laat mij niet! Omdat ik er te laat aan ging beginnen, omdat ik nog moest strijken.
    OMFG, straks heb ik een hartaanval. ):

    Aan de rest: denken jullie dat ik er niets van zeg ofzo? Dat helpt niet. Die gast is mentaal doofstom. Hij luistert alleen naar zijn eigen idiote meningen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Roux schreef:
    Aaaawh, kom maar hier. <3
    Er is altijd plek voor mijn Eva! ^^

    Dat klinkt zo verleidelijk. (huil)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Gewoon, hij terroriseert mijn leven gewoon constant, terwijl ik nooit iets fout doe. Ik drink niet, ik rook niet, ik ga amper feesten, ik haal goede punten, ik doe aan sport; ik doe niets fout! :s
    En alsnog moet die mij als vuil behandelen. Mijn mama is een week weg voor zaken dus zit ik met die idioot opgeschept (ze komt vanavond éindelijk terug!) en omdat ik naar een vriendin ging 's avonds denkt die meteen dat ik vanalles uithaal en dat ik weet ik weel wat doe! Maar ik ben niet degene die wiet smoort, whisky drinkt en 2 keer is blijven zitten zoals zijn eigen kinderen!
    En vandaag heb ik héél het huis opgeruimd, gewassen, gestreken, etc, terwijl hij maar één tapijt heeft gestofzuigd en toch loopt die kut tegen mij te doen, alsof ik niks kan doen.

    IK HAAT HEM.
    Ik wil hier weg, ik word er zo moe van.


    Hmm begrijp ik ja. Vertel je moeder wat er is gebeurd. Misschien kan zij praten met je stiefvader. Het kan helpen. Praten is meestal de oplossing. Ik begrijp wel dat je hem haat. Ga iets leuks doen en zoek afleiding. Misschien helpt het.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijn moeder was ooit echt ongelofelijk verliefd op iemand, mijn ouders zijn gescheiden. Ik mocht hem écht niet, ik haatte hem zo hard, en dat schreeuwde ik ook heel vaak. Mijn moeder ging met me praten, en ze zei dat ze niets met hem wilde wanneer ik hem haatte. Ze had het toen 'uitgemaakt', en nu is ze weer getrouwd met mijn stiefvader, ik noem hem gewoon 'papa', want ik mag hem écht heel erg.

    sorry, moest even kwijt :3

    Succes!


    I'd rather die than be famous.

    WolfDreams schreef:
    (...)

    Hmm begrijp ik ja. Vertel je moeder wat er is gebeurd. Misschien kan zij praten met je stiefvader. Het kan helpen. Praten is meestal de oplossing. Ik begrijp wel dat je hem haat. Ga iets leuks doen en zoek afleiding. Misschien helpt het.

    Mijn moeder heeft al genoeg met hem gepraat, geloof me.
    Maar we zitten in zo'n moeilijke situatie... ik ben er pas vanaf als ik ga studeren. Volgend jaar dus, ik kan echt niet wachten. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Karli schreef:
    Mijn moeder was ooit echt ongelofelijk verliefd op iemand, mijn ouders zijn gescheiden. Ik mocht hem écht niet, ik haatte hem zo hard, en dat schreeuwde ik ook heel vaak. Mijn moeder ging met me praten, en ze zei dat ze niets met hem wilde wanneer ik hem haatte. Ze had het toen 'uitgemaakt', en nu is ze weer getrouwd met mijn stiefvader, ik noem hem gewoon 'papa', want ik mag hem écht heel erg.

    sorry, moest even kwijt :3

    Succes!

    Dus je mag hem wel weer of wat? :3
    Nee, deze kan ik serieus niet uitstaan. Mijn moeder trouwens ook niet meer.


    Where there is a sea there are pirates...

    Awh. Waarom ken ik dat gevoel? =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'