• En ik mis haar nu al. Ik heb het over mijn vriendin die in coma lag, na haar zelfmoordpoging (lees eventueel hier). Gister is ze dus om 23:44 overleden het was mijn moeders verjaardag. De artsen zeiden dat ze niet meer wakker zou worden, waarschijnlijk was een deel van haar brein zo beschadigt, dat het onmogelijk zou zijn. Ik mis haar echt enorm, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen. Ze was zo lief en bezorgt om anderen en nu zijn zij en haar leuke ijsjes-obsessie er niet meer. Althans, niet meer in lichaam, ze zal altijd bij me blijven.
    Ik baal wel omdat ik er niet meer heen ben geweest, dit was voor mij onmogelijk omdat ik ruzie had met haar ouders. (Zij zeiden dat het mijn schuld was, ik neem het ze niet meer kwalijk. Kirsten heeft me duidelijk gemaakt dat ze het waarschijnlijk niet menen, maar dat ze gewoon het gevoel hadden iemand de schuld te moeten geven, helaas was ik dat.) Maar nu heb ik het gevoel alsof ik haar niet genoeg heb gesteund. Wel heb ik haar nog vaak gesmst dat ik van haar hou, omdat ze het altijd leuk vond om sms'jes te krijgen.


    Dit was Suus toen ze een jaar of acht was, nog vrolijk en toen al gek op ijsjes. Ik heb deze foto gekozen omdat ze deze foto grappig vond, vanwege mijn 'wat ben je schattig' reactie.
    Moge zij in vrede rusten. *2 december 1994 - †20 maart 2011.






    Ik ben nu helemaal klaar met beste vriendinnen trouwens, als ik dat nog even mag zeggen. Ik vind het genoeg. Ik ben er al één aan leukemie verloren en nu twee aan zelfmoord. Ik denk dat iemand daarboven niet wil dat ik beste vrienden heb. Steeds als er iemand te dichtbij komt, gaat het mis. Geen beste vriendinnen meer voor mij.


    everything, in time

    Het enige wat ik kan zeggen is gecondoleerd en veel sterkte!<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh my ..
    ik kan eigenlijk niet beschrijven wat ik nu voel, echt rot voor je, wel meer dan rot. D': Gecondoleerd..
    Sterkte met alles. :( <3

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 18:08 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Jeetje dat is erg triest. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen.
    Veel sterkte met het verlies.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 18:09 ]

    Oh, dat is echt erg!
    heel veel sterkte. (flower)


    Even a white rose has a black shadow.

    gecondoleerd

    Marleentje toch:S
    Ik vind het zo rot voor je ):
    Als er iets is, je kan altijd bij mij terecht voor een babbeltje:X
    Sterkte X.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wow. Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.

    Gecondoleerd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gecondoleerd,
    En heel veel sterkte!!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wat erg, heel veel sterkte ermee.. (flower)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nevada schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is gecondoleerd en veel sterkte!<3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nevada schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is gecondoleerd en veel sterkte!<3


    hoi, jij bent leuk.

    CandyFace schreef:
    Marleentje toch:S
    Ik vind het zo rot voor je ):
    Als er iets is, je kan altijd bij mij terecht voor een babbeltje:X
    Sterkte X.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Wow... ik ben sprakeloos :( veel te jong.

    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    :O wat mega erg! heel veel sterkte!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    omg, wat verschrikkelijk!
    Ik wens je écht ongelooflijk veel sterkte toe. (flower)

    En, sgat, ik weet dat jij wél een beste vriendin verdient. (:
    Jij bent zo'n ongelooflijk lief & mooi persoon. Laat dit jou niet de kans op een beste vriendin ontnemen.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 18:40 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'