• Van wie ben jij fan, en waarom???
    (kunnen acteuren zijn en zangers) (en nog iets anders :P)
    Ik:

    Big time rush (H)
    Johonny Depp,
    Victoria Justice,
    Ariana Grande,
    miranda Cosgrove,
    Jessie-J (only songs),
    Selena Gomez,
    en nog veel meer, maar het zijn er zo veel dat ik gewoon niet meer weet waar ik fan van ben :)

    en jij????



    oja, en ryan van true jackson, die is geniaal!:P

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 14:12 ]

    Versa


    Olive

    Pink oftewel; Alecia Beth Moore. Ik vind haar echt goed. Ze blijft hoe dan ook zichzelf en ze heeft zo'n mooie, sterke en krachtige stem.. wow. Altijd als ik down ben of niet zo lekker in m'n vel zit luister ik altijd naar haar muziek & dan kan ik er weer tegenaan. Ik kan zo wel doorgaan, maar ik laat 't hier maar bij. Hihi. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niallator schreef:
    One Direction, omdat hun muziek, ookal zijn het nog maar 3 liedjes, echt geweldig is. hun optredens bij x Factor waren geweldig. en nog iets leuks extra; ze zijn knap, en ookal waren ze dat niet dan was ik nog fan geweest.


    Not all those who wander are lost.



    ja. dit dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Augello schreef:
    Justin bieber.

    Mezelf._O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Avril Lavigne, Harry Potter, Amy Lee (van Evanescence) en nog veel meer. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    One Direction, The Script, Coldplay, Hunger Games, John Mayer, Paramore, Amanda Seyfried, Demi Lovato, Ed Sheeran en Red Hot Chili Peppers.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:32 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Destine: Omdat ze supervette muziek hebben, hun optredens vet zijn, en ze leuke humor hebben ^^
    Avril Lavigne: Omdat ze goede muziek maakt, en een coole stijl heeft (:
    All Time Low: Omdat ze goede muziek hebben ^^
    ROOM 94: Ik heb ze een keer live gezien, en ik vond ze echt awesome! Ze maakte er een leuke show van, met humor erin, en hun liedjes zijn ook goed ^^
    Lifehouse: Omdat ik ze vorig jaar op pinkpop zag, en jezus wat heeft die zanger een goede stem! Ö

    Edit: en Alex Evans, gewoon omdat hij cute is ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 15:26 ]


    Inspiration can hit you any time

    Welke groepen/zangers/zangeressen ik het meest mag zijn: Destine, Skillet, Avril Lavigne, Escape the fate en Coldplay(:

    Edit: Ik vergat Johnny Depp D:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 16:36 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rupert Grint omdat hij een awesome acteur is <3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mogen het ook personen uit boeken zijn? of boeken? x']

    zo niet;
    Ik ben fan van Bas, van Mark sloof van toor -een knappe acteur-, van Johnny depp, van Gorillaz (band), van 30stm, en van Take that.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Gaga & One Direction ftw. _O_ & nog véél meer.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben fan van.. 30 seconds to mars.
    Paramore.
    Vooral de zanger van 30 seconds to mars.. Jared Leto



    Natuurlijk ben ik nog fan van meer..Ik kan wel een lijstje neerzetten, maar das veelste lang :)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 13:58 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Fail, laat maar, dit topic is oud en ik had al gereageerd.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:00 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...