• dit is een verhaal, geen wedstrijd op het forum

    Hallo mede leden,

    Ik zou graag een story schrijven. Het leek mij leuk om het over het bekende tv progamma Wie is de mol? te houden. Hiervoor zouden we graag wat rollen weg geven.


    voor de mensen die Wie is de mol? niet kennen:
    Wie is de mol? is een afval wedstrijd. De deelnemers doen opdrachten die worden aangegeven door de presentator (ik :P) Zoals de titel aangeeft is er een 'mol'. Dit is een van de deelnemers. De mol is de gene die probeert de opdrachten te laten mislukken. Na elke opdracht kunnen de deelnemers een bepaald bedrag in de pot te krijgen. De mol probeert juist al het geld uit de pot te houden. De winnaar krijgt de hele pot.

    Rollen gezocht:
    12 deelnemers.

    Wil je dat jouw personage mee doet aan Wie is de mol?

    dan mag je het volgende invullen: (max. 2X)

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto: (Het hoeft niet persee een celeb te zijn
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Waarschuwen?:Ja of Nee

    Deelnemers: (het mogen ook meisjes zijn die meedoen)
    01. Lunaaaaa as Mayla Steenman
    02. Preysler as Aiden Nathan Greywood
    03. Roomx as Tobias de Boer
    04. Lunaaaaa as Anastasia Brook (afgekort: anna)
    05. Timmons as Flower Adriana Drea
    06. Beliebery as Yanna Henderson
    07. XblackXnekoX as Ace Greenwood
    08. Disneyland as Anastasia Cristina Joahanna Lena
    09. Disneyland as Xavier Gonzalez
    10. xEPONINEx as Julia Feline Adams
    11. Roomx as Liz Enright
    12. Preysler as Nora Charlotte Halesworth

    Lunaaaaa + Disneyland + Roomx niet meer! Andere mogen ook

    !!AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK!!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 19:19 ]


    FBI U.S.A. story

    sorry dat ik mijn topic bump, maar

    is er helemaal niemand?? :'(


    FBI U.S.A. story

    Naam: Mayla Steenman
    Leeftijd: 19
    Foto:


    Uiterlijk: Mayla is best klein en ziet er erg onschuldig uit. Hierdoor lijkt ze erg nïef en ongevaarlijk, maar ze is slimmer dan ze lijkt. Ze heeft bruin haar dat krult aan de onderkant en grote, onschuldige bruine ogen.
    Karakter: Mayla is erg slim en kan dat ook prima verhullen. Ze kan het onschuldige meisje uithangen en soms een beetje het "domme blondje". Ze heeft humor en mensen mogen haar graag en vertrouwen haar snel. Ze is niet iemand die snel wordt verdacht, iets wat in haar voordeel werkt. Waarschuwen?:Ja graag

    Ik wist niet of het een bekend iemand moest zijn, maar ging er uit van niet :$


    To live is to fight ~ Shinku

    Kom op mensen er zijn nog genoeg plekken!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:18 ]


    FBI U.S.A. story

    Naam: Aiden Nathan Greywood
    Foto:


    Uiterlijk: Aiden heeft donker haar en donkere ogen. Hij is van Spaanse afkomst, maar woont nu in Nederland.
    Hij heeft een Nederlandse moeder en een Spaanse vader.
    Hij is 1,87 meter lang.
    Hij is breed gebouwd.
    Leeftijd: Aiden is 24 jaar en verjaard op 23 September 1988
    Karater: Aiden is een echte doorzetter. Als hij iets in zijn hoofd heeft, moet het ook gebeuren. Hij is vriendelijk, spontaan en sociaal. Hij kan erg goed liegen en acteren, wat hij in dit spel als een voordeel ziet.
    Zelf is hij erg goedgelovig en geloofd dus alles wat mensen tegen hem zeggen, wat hij als een enorm nadeel ziet.
    Hij is bang om alleen te zijn, hij heeft veel vrienden en is het dus niet gewend om alleen te zijn. Hij kan ook niet tegen stiltes, als het stil is gaat hij muziek maken of zingen, om zo de stilte tegen te gaan.
    Waarschuwen: Ja (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Tobias de Boer (ik wist even geen achternaam xD)
    Leeftijd: 27
    Foto:


    Uiterlijk: Tobias had eerst kortter haar maar heeft het laten groeien. Zijn vriendin vindt dit niet echt geweldig. Hij is best wel lang en breed, waardoor hij een intimiderende indruk kan maken. Hij heeft daarin tegen een erg lief gezicht met donkere mysterieuze ogen.
    Karakter: Tobias is erg gezellig maar in een spel heel erg fanatiek. Hij zet zich altijd 100% in en als iets niet lukt kan hij daar best even gefrustreerd over zijn. Hij is nogal een perfectionist. Hij is geen beste leugenaar, dus gaat hij liegen het liefst uit de weg. Hierdoor is hij soms wat afstandelijk in het spel en kan hij verdacht of mysterieus overkomen.
    Waarschuwen?:Ja ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 10:24 ]


    They say I don't know when to give up

    zijn er nog vrijwilligers? :P


    FBI U.S.A. story

    Ja ik heb er al 1 ingevuld

    Ha ik vul er lekker nog 1 in :P

    Naam: Anastasia Brook (afgekort: anna)
    Leeftijd: 25
    Foto:


    Uiterlijk: Anastasia heeft een rechte pony en haar haar is geblondeerd. Van nature is ze een brunette. Ze heeft bruingroene ogen en een erg witte huid. Ze houd van vel rood en roze lippenstift en is gek op make-up. Anastasia is 1.80 m lang. Behoorlijk groot dus, zeker met haar hakken erbij die ze graag draagt. Anastasia is nogal een diva.
    Karakter: Anna is grappig en heeft een goed gevoel voor humor. Wel is ze nogal een diva en is ze dus bang voor spinnen en andere insecten. Ze heeft ook hoogtevrees maar aan de andere kant is ze gek op uitdagingen en doet ze uiteindelijk meer dan je zou verwachten. Ze is een goede actrice en kan mensen makkelijk om haar vinger winden. Haar zwakke punt is dat ze snel overstuur is.
    Waarschuwen?:Jep :)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 13:05 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    In de naam van Timmons

    Naam:Flower Adriana Drea
    Foto:



    Uiterlijk Flower heeft van nature blond haar. Maar ze houd ervan om haar haar te verven zo heeft ze al bruin en rood gehad. Verder heeft ze bruine ogen waar je in kan verdrinken. Haar neus vind ze het lelijkste van zichzelf.
    leeftijd:20
    karater:Later)Ik moet nu weg)
    bijzonderheden: (angsten, beperkingen Flower heeft veel jongen die op haar vallen. Zij is dus niet gewend om geen jongens om haar heen te hebben.


    FBI U.S.A. story

    Er zijn nog plaatsen dus; schrijf je in!!


    IIII]; )


    FBI U.S.A. story

    Naam: Yanna Henderson.
    Leeftijd: 19
    Foto:


    Elsa Pataky.
    Uiterlijk: Yanna is groot maar ze ziet er ondanks dat gewoon schattig uit. Ze heeft lang bruin haar, meestal in een vlecht en een lieve lach. Haar ogen zijn zwart en heel groot.
    Karakter: Yanna is niet heel erg slim en maakt vaak domme opmerkingen. Wel heeft ze heel veel humor en je hebt altijd lol met haar. Ze is niet echt te vertrouwen, ze zegt vaak dingen die ze niet mag zeggen en dat is een minpuntje.
    Waarschuwen?:Ja


    where would I be, if you didn't believe?

    Naam: Ace Greenwood
    Leeftijd:28
    Foto:


    Uiterlijk:Ace heeft bruin haar en groen/bruine ogen. Hij is ongeveer 1,80 lang en heeft een sportief en gespierd figuur
    Karakter: Ace heeft een droog gevoel voor humor en maakt vaak droge opmerkingen. Ace is ook een serieuze kant, maar deze komt vooral boven als het ook serieuze omstandigheden zijn. Ace is erg competatief en sportief en heeft er alles voor over om te winnen. Ace is ook echt een puzzelaar en doet dat vaak in zijn vrije tijd, naast sporten.
    Waarschuwen?:Ja


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    nog maar 5 mensen gezocht, dus wees er snel bij


    FBI U.S.A. story

    Naam: Anastasia Cristina Joahanna Lena
    Leeftijd: 18
    Foto:


    Uiterlijk: Anastasia houdt erg van haar haar verven en heeft elke maand haar haar weer in een andere kleur.
    Karakter: Anastasia is erg vrolijk en actief ze heeft heel veel energie en heeft een groot doorzettingsvermogen
    Waarschuwen?: Ja tuurlijk

    Naam: Xavier Gonzalez
    Leeftijd: 19
    Foto:


    Uiterlijk: Xavier heeft een duister uiterlijk en dat vind hij ook wel leuk.
    Karakter: Xavier is erg fanatiek en dat heeft vaak zijn nadelen hij moet winnen ook al moet ie daarvoor gemeen spelen.
    Waarschuwen?:Ja


    Mijn geheim is geheim

    Naam:
    Julia Feline Adams
    Leeftijd:
    19
    Foto:


    Uiterlijk:
    Julia heeft bruin haar, dat er soms een beetje futloos bij hangt. Ze heeft bruine mysterieuze ogen. Ze is 1.68 lang, en is best dun.
    Karakter:
    Julia is een leuk en druk meisje, en heeft veel gevoel voor humor. De slimste is ze ook niet, maar als het er op aan komt probeert ze heel serieus te zijn en te helpen met wat er aan de hand is.
    Ze heeft geen goede conditie, en is dus best wel snel moe.
    Ze kan het op de een of andere manier beter met jongens vinden dan met meisjes.
    Waarschuwen?:
    Ja

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:57 ]


    Now life has killed the dream I dreamed