• Lieve Leute,

    Waar denken jullie aan en waar zouden jullie een quiz over willen ?
    Meld het hier, het leukste idee kies ik uit en maak daarvan daadwerkelyk een quiz, de rollen verdeel ik dan nog ;]


    xx. Veel plezier [a]


    Because Nobody Love's

    Mensen !! zijn jullie te lui om even jullie hersens leeg te maken ?


    Because Nobody Love's

    Uhm over Renee en Nicol [Ik&NiniSEXNIJN] die elkaar gaan meeten en dan heel de kermis en het winkelcentrum op zijn kop zetten en als dat kida verkeert afloopt moeten ze naar het politie bureau en daar zit ToHo om aangifte te doen omdat er wat van hun gestolen is en zo leren ze elkaar kennen. [/inspiratie loos]


    I do not hook up.

    Uhmm *denkt en heeft een idee*

    Je kan doen overeen meisje die als achtergronddanseres werkt eznzoo en op een dag moet ze een keer gaan dansen bij een bekenden groep alleen kent zij hen niet. Het is dus ToHo. Daar smeed ze een band met ToHo en an het een komt het ander.[/Like, geen inspiratie]

    Solly maar ik heb eigenlijk al m'n inspi al voor m'n eigen Quizn gebruitk ^^

    1.
    Een meisje werkt als de iemand van de crew van TH, maar ze werkt er alleen omdat ze het werk leuk vind,niet dat ze de band nou zo fantastisch vind, maar toch probeert [iemand van TH] de hele tijd haar aandacht te krijgen en met haar te flirten. Staat ze dit toe?

    2.
    Een [iemand van TH of iemand anders] is hopeloos verliefd op een meisje. Ze heeft een baan als styliste, en mag ook soms beroemdheden helpen. ze heeft heel erg haar best gedaan om zover te komen,en zou dan ook voor niets of niemand haar baan opgeven. Maar wat als zij ook verliefd word op een jongen en moet ze dan haar baan opgeven?


    Als ikverder nog ideeën heb laat ik het je weten!

    Of uhm iemand van een andere planeet moet de aarde redden enzo. Maar als ze daaraankomt word ze verliefd op de jongeh die het kwaad veroorzaakt n_n


    I do not hook up.

    Uhmm *denkt en heeft een idee*

    Je kan doen overeen meisje die als achtergronddanseres werkt eznzoo en op een dag moet ze een keer gaan dansen bij een bekenden groep alleen kent zij hen niet. Het is dus ToHo. Daar smeed ze een band met ToHo en an het een komt het ander.[/Like, geen inspiratie]

    Solly maar ik heb eigenlijk al m'n inspi al voor m'n eigen Quizn gebruitk ^^



    haha maakt niks . maar ik vind het wel een grappig idee , misschien doe ik er wel wat mee ,


    [nog iemand XD? ]


    Because Nobody Love's

    Of uhm iemand van een andere planeet moet de aarde redden enzo. Maar als ze daaraankomt word ze verliefd op de jongeh die het kwaad veroorzaakt n_n


    haha die kan ook xD
    LOL


    Because Nobody Love's

    Of uhm iemand van een andere planeet moet de aarde redden enzo. Maar als ze daaraankomt word ze verliefd op de jongeh die het kwaad veroorzaakt n_n

    Oeh dat vind ik best Koel x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    misschien ga ik het wel combinere xD


    Because Nobody Love's

    Of over 1 die ik al eerst vanplan was maar ik ga hm toch niet maken.

    Een meisje is de dochter van een god zoals Zeus ofzo. Haar moeder is een gewoon mens zoals haar. Op een dag hoort ze muziek uit de straten van Berlijn en gaat ze kijekn. Ze ziet 4 jongens die op de straat wat staan te spelen. Ze is onder de indruik en loopt ernaartoe. ToHo bestaat hierin dus niet maar ze zijn gewoon straatmuziekantjes. Ze smeed met de jongens een band en worden goede vrienden. Maar als ze verliefd word op 1 van de 4 breekt de hel los. Van haar vader mag ze niet met een gewoon mensen aanpappan. Wat nu?

    3.

    Tom loopt over straat, en hoort iemand fantastisch goed gitaar spelen.. Maar als die vind waar het geluid vandaan kwam, is diegene er niet meer. Elke dag gaat hij naar die plek om te kijken of die er is.. Op een dag ziet hij een meisje op de plek,met een gitaar,en raakt hopeloos verliefd op haar..

    ^^Die kun je ook met Bill of Georg doen [gustav kan ook maar het lijkt me een beetje raar om op straat te gaan staan met een drumstel]

    LOLLIPOP ,, echt geweldig , wrrm heb je die niet gemaakt ?


    Because Nobody Love's

    Ben kinda inspiloos want m'n kop is leef omdat ik naar Zornik luister en dan de mooie stem van de smexii Koen Buyse hoor en dan loop ik helemaal in wolkjes en heb ik geen inspi xD Kinda, verslaving aan Zornik ^^

    Omdat ik al te veel Quizen heb xD
    Mag ik dan een rol in jouw Quiz?

    Whaha xD


    Because Nobody Love's