• een meisje (ikkuh ) die dus naar een familie feest moet maar dr ene kant van de familie hefd ze nog nooit gezien wegens ruzies tusse de 2families ze ontmoet daar iemand die ze wel ziet zitten en samen met dr vriendinnen proberen ze het weg te krijgen want jha iets beginnen met iemand van je familie gaat niet



    maar gaat dat lukken ?? of weerstaat ze niet aan hem ???



    zo da was dus mijn gadacht nu heb ik dus nog rolle over eh



    de rol



    °georglover /bf van mij




    geintereseert ?? nouw vvul dan dit in










    °naam :

    °leeftijd:

    °likes

    °dislikes

    °hobbies:

    °styl :

    °texst :







    ° foto van iemand die je wilt zijn :



    ° waarom moet ik je deze rol geven ??



    ° mss een naam voor de serie ???? :










    mensen ik ga niet uit van wie eerst is krijgt de rol neej ik kijk na de texst welke texst me het meest aanstaat die rkijgt de rol dus denk niet als je bv al ieland voor bill ziet denk dan niet van neej ik kan die rol nie meer krijgen je kan altijd een poging wagen nou



    VEEL SUC6

    Naam; Dascha. Leeftijd; 18 jaar. Likes; Muziek luisteren, mensen aan het lachen maken, tekenen & fotograferen. Dislikes; Geroddel, ruzie & mensen die niet om haar grapjes lachen. Hobbies; Foto's maken, piano spelen, gedichtjes schrijven en winkelen. Style; What ever she wants to wear. Een foto mag je zelf uitzoeken, want dat maakt me helemaal niets uit. Waarom je me deze rol moet geven? Omdat ik van Georg houdt, en alles wat erop en aan zit. Een naam voor de serie, pfoe? Ligt eraan waar het over gaat, ik heb namelijk zat titels.

    °naam :
    Nickita
    °leeftijd:
    18
    °likes
    Georg en haar vrienden en skaten
    °dislikes
    Mensen die denken dat ze alles zijn
    °hobbies:
    Teksten schrijven en skaten
    °styl : skater girl
    °texst :
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik ben echt helemaal weg van Georg Listing
    Hij is gewoon zo leker en hij heeft een lekker kont man echt niet normaal *kwijl*
    Verder sta ik altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    Ik heb dus een bf die naar een een of ander feest van familie ofzo geweest
    en ze zag het eerst niet zitten maar ja nu heefd ze iemand daar gezien die ze echt geweldig vind
    Maar ik en de rest van de club proberen het weg te krijgen wand kom op iets beginnen met je familie kan toch niet?
    maar ja verder hou ik ook van skaten en naar georg kijken en weg dromen (A)
    maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ
    ° foto van iemand die je wilt zijn :
    http://www.quizlet.nl/images/2008/38/yynavbxoxoggaqxk.jpg
    ° waarom moet ik je deze rol geven ??
    Omdat het me echt super lijkt om in deze quiz te zitten
    ° mss een naam voor de serie ???? :



    You can't touch music but music touch you