• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxia
    Waar hij de ervaring vandaan had gehaald, wist ze niet. Maar hij had het. In het begin van haar keel voelde ze het al, maar ze weigerde. Toch kon ze het niet laten; de kreun klonk zacht en onschuldig, maar toch ging er meer achter schuil.


    -

    [*leest snel na*

    Lijkt net alsof ze een boer moet laten -__-]


    -

    [lolololol]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [hurry hurry hurry moet zo gaan. Stomme school T.T]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Ik kijk rustig toe hoe hij met mijn knoop prutst, terwijl ik onschuldig wat heen en weer schuif op zijn schoot.
    'vind je? Vraag ik, terwijl ik langzaam zijn jeans van zijn benen schuif. Maar tegen de tijd dat de jeans uitzijn ben ik de vraag al half vergeten. Hij heeft écht een goddelijk lichaam. Blozend begin ik zachtte kusjes over zijk borstkas te geven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jawel, dit heeft heel veel met de Hongerspelen te maken.
    Pakken wat je pakken kunt (wbw)]

    Nero Oriazo
    Hij liet zijn handen haar lichaam volgen, raakten met zijn vingers haar borsten, heupen, billen, bovenbenen aan. God, ze was prachtig. Hij voelde haar lichaam tegen de zijne, zoende haar.


    -

    Leave schreef:
    [hurry hurry hurry moet zo gaan. Stomme school T.T]

    [Nero doet niet aan vluggertjes (krul)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 22:56 ]


    -

    Diayh
    Ze maakte een zacht geluid, maar het duidelijk hoorbaar in de stille lift. Mijn ademhaling versnelde een beetje, en ik weigerde mijn lippen van de haren te halen, de kus was te goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik glimlachte, en voelde kippenvel komen op elk stukje huid die zijn vingertoppen hadden geraakt. Een volgende, genietende kreun gleed over mijn lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Okee dan. Dan rek ik nog wel wat tijd. (cat)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Dat gewiebel van hem heeft ervoor gezorgd dat mijn broek wel erg strak kwam te zitten, dus ik was heel, heel erg blij toen die eindelijk uitging, hoewel ik nog steeds mijn boxer aanhad.
    Saph begint kust mijn borstkas en ik vlecht mijn vingers weer in zijn haar, terwijl ik met mijn andere hand zijn broek ook naar beneden probeer te trekken, wat in deze houding natuurlijk nooit lukt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wat zullen al die mensen morgen wel niet denken, die er nu niet zijn (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LWTomlinson schreef:
    Aithne
    Rustig sta ik op, de wond op mijn buik doet nog steeds verschrikkelijk veel pijn.
    Rustig open ik de deur voor Prim.
    [Guys ik reageer iets slomer, ik moet schrijven aan mijn story]



    Primrose
    "Gaat het beter?" Vraag ik
    Je kan aan haar zien dat het nog steeds verschikkelijk pijn doet,maar wie had nou geen pijn gehad na zo'n steek.
    "Ik denk dat de Spelmakers mij als eerst dood willen hebben." Zeg ik zacht


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nero Oriazo
    Hij greep haar heupen vast, en draaide hen om. Haar lokken waren als een waaier over het matras verspreid, maar de paar die haar lichaam deels bedekte veegde hij aan de kant. Rustig begon hij haar hals te kussen.

    Chiara Cinxia
    Het voelde vreemd, maar geweldig tegelijkertijd. Ze gaf hem gewoon zijn zin, maar op een andere manier. Op een manier dat zíj ook haar zin kreeg.
    Haar handen verlieten zijn hals, streken over zijn rug.


    -

    Saph
    Mijn hele lichaam lijkt inmiddels te tintelen, en mijn lippen zijn nog steeds bezig om elk hoekje van Fayan's borstkas te ontdekken. Ik weet mezelf, met veel beweging op Fayan's 'schoot', uiteindelijk uit mijn jeans te wringen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.