• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Omg? x'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nero Oriazo
    Met één hand draaide hij de kraan dicht, waardoor het water stopte met lopen. Beiden waren nog drijfnat, maar hij had geen tijd voor handdoeken, en eigenlijk ook niet om helemaal naar het bed te lopen. Hij hield Skylar tegen de muur, zoende haar en omvatte met één van zijn handen haar borst.


    -

    Saph
    Blozend begin ik aan de knoop van Fayan's designer jeans te werken. Hij ziet er geweldig uit als hij ze aanheeft, maar nu mogen ze wel uit.
    Mijn hart gaat als een gek tekeer, en tot mijn schaamte realiseerde ik me dat mijn erectie tegen mijn eigen gulp aandrukt.

    [ Gewend om alles in eht Engels te schrijven trouwens, daarom meot ik zoveel nadenken]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *O* Betekend dat dat jij uké wilt zijn? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maakt mij niet uit, ik vind alles best (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxia
    'En je denkt dat ik daar behoefte aan heb?' vroeg ze, en trok uitdagend één van haar wenkbrauwen op. Zodra ze het had gezegd, wist ze het antwoord al. Waarom dacht ze niet gewoon na, voor ze iets zei?


    -

    Skylar
    Mijn lippen krulden om een in geamuseerde glimlach, terwijl ik mijn lippen ook weer tegen die van hem drukte. Mijn handen gleden over zijn borst en buik, terwijl ik mezelf dichter tegen hem aan drukte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus schreef:
    Nero Oriazo
    Met één hand draaide hij de kraan dicht, waardoor het water stopte met lopen. Beiden waren nog drijfnat, maar hij had geen tijd voor handdoeken, en eigenlijk ook niet om helemaal naar het bed te lopen. Hij hield Skylar tegen de muur, zoende haar en omvatte met één van zijn handen haar borst.


    [ ik las heir heel snel over en dacht aan iets heel anders. o.o

    @Fayan: well sexy, Saph does seem more Seme-ish (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Orazio
    Even later onderbrak hij de kus, zijn ademhaling ging snel en onrustig. 'Misschien,' begon hij met een hese stem. 'moeten we maar eens naar het bed.'


    -

    Fayan - Stylist
    Ik bijt op mijn lip zodra hij aan mijn knoop begint maar grinnik als ik merk dat hij bloost.
    Plagend leg ik mijn hand op zijn onderbuik en daal tergend langzaam af naar de bobbel in zijn broek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Go ahead then (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    (...)

    [ ik las heir heel snel over en dacht aan iets heel anders. o.o

    @Fayan: well sexy, Saph does seem more Seme-ish (wbw)]

    [lol :'3]


    -

    Daiyh
    'Dat denk ik inderdaad ja,' fluister ik. Dit keer geef ik haar geen kans meer om te antwoorden. ik leun tegen haar aan, op een manier dat ze die verdomd sexy benen neit kan bewegen, en kus haar volle lippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Chiara still hates him, remember (cat)]

    Chiara Cinxia
    Nogmaals gingen zijn armen om haar middel, duwde hij zich tegen haar aan zodat haar lichaam klem zat tussen de zijne en het glas. Haar hart klopte sneller, ze beantwoordde de kus veels te gretig en lustig.


    -

    Saph
    Ik bloos nog meer als ik merk dat Fayan grinnikt, en trek mijn wenkbrauw op.
    'Is er iets grappigs?' fluister ik. Mijn stem trilt, vooral door de afleiding die Fayan me nu bezorgd. snel weet ik zijn knoop los te krijgen.


    [ Ja, dat seme-gedoe gaat echt lekker zo :'D niet dus. fayan, je bent te afleidend! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.