• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Britt, you're so conciderate (joehoe)
    Just keep this smut here and I'm happy.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En toch (wbw)]

    Chiara Cinxi
    Toen hun lippen elkaar raakten, leek ze even te ontspannen. Ze werd als was in zijn handen, ze voelde zijn armen om haar lichaam en zoende hem even - heel even - net zo terug.
    Daarna leek ze te beseffen wat ze deed, en trok zichzelf hulpeloos los. Haar laatste optie gaf hulp: en ze gaf hem een schop, precies tussen zijn benen.


    -

    Saph
    Ik durf niet nog meer geluid te maken. Fayan is inmiddels stil gevallen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil Fayan zo graag terug...
    Ingehoude tranen rollen over mijn wang. Maar de snikken houd ik in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij dwong zichzelf naar het matras te kijken, draaide zijn gezicht weg alsof ze nog niet had gezien hoe rood zijn gezicht was geworden. Hij kreeg de neiging om heel hard weg te rennen, maar ook om.. Nee, niet aan denken. Verdomme, het wordt erger.
    Onwillekeurig klemde hij het kussen tussen zijn armen. 'Nee,' mompelde hij, zijn stem nog altijd hees.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:29 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ik draai me om. 'Saph,' glimlach ik. Dan draai ik me weer naar Fayan en sla mijn arm om zijn schouders. 'Hé, ik zwoer het op Aurora. Dat wil heel wat zeggen, want zij is het belangrijkste in mijn hele leven.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sheeeeeez, ik kom er net achter dat ik morgen nóg een heel stuk tekst af moet hebben wat ik echt compleet vergeten ben. I'm sorry guys, but I have to go. D: Byeeee!

    @Amycus: Felan-post staat onderaan de vorige pagina, als je 'm over het hoofd had gezien. (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Godver..!'
    Ik voelde mezelf door mijn benen zakken door de intense pijn in mijn kruis. Alles leek goed te gaan, net als alle andere had ze geen verzet getoond.
    tot nu dan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Kom tijdelijk terug.en heeft geen zin om alles door te lezen* wat heb ik gemist :'D? Sh*it morgen weer school .___.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Heel langzaam haal ik Cassie's arm weer van mijn schouder en draai me om.
    Het is Saph echt. Hij staat vlak achter me en doet moeite zijn tranen in te houden.
    En toen kon ik mezelf niet meer inhouden. Ik rende om hem af, stortte me in zijn armen. "Ik hou verdomme meer van je dan ik je ooit kan vertellen," snik ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@Val
    Okée, jammer. Tot morgen ofseu <3]

    Amycus Calcia
    Ze sloeg haar armen om zijn hals, trok zijn lichaam dichter tegen de zijne. Onwillekeurig leunde ze achterover dankzij zijn gewicht, waarna ze voelde hoe haar rug de bank raakte.


    -

    Skylar
    Ik grinnik zacht, en pak dat kussen vast, waar ik heel onaardig aan begin te trekken. ‘‘Kom op, dude.’’ Grinnik ik, en begin hem te porren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxi
    Meteen sloeg ze haar hand voor haar mond. Niet vanwege de pijn die hij had, maar van schrik. Wáárom had ze hem terug gezoend? Het had heel kort geduwd, maar toch.. Dankzij de schrik die nog steeds in haar lichaam hing, was ze niet in staat om te bewegen, laat staan de lift weer verder te laten gaan en te ontsnappen.


    -

    Saph
    Tranen lopen over mijn wangen, maar dat kan me niet meer schelen. Ik hou Fayan zo stevig tegen me aan, dat ik volgens mij nog net zijn botten neit breek. mijn lieve, lieve Fayan...
    'Ik ook van jou,' fluister ik met een trillende stem. 'Ik hou zo veel van je Fayan...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ik ga, moet nig van alles leren, jij niet rose? We hebben morgen dacht ik een up of so... Xx loveyouall]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Valeria kan je de beginpost aanpassen, want ik heb zojuist een jongenstribuut voor District 10 gemaakt.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.