• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Waar sloeg dat op?!' snauw ik. God dat doet zeer. Langzaam en pijnlijk sta ik op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik kan er niets aan doen. Mijn mondhoeken gaan langzaam omhoog in een brede grijns.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nero Oriazo
    Hij had zijn ogen even gesloten, liet zijn gedachten afdwalen naar zijn gezin. Jagen, zijn zusjes ophalen van school. Een hopelose poging doen zijn moeder het bed uit te halen. Hij voelde de spanning uit zijn lichaam wegvloeien, toen haar stem opeens klonk en ze in zijn rug begon te porren.
    Onwillekeurig keek ze weer om. Haar gezicht, haar lange lokken die over haar blote bovenlichaam hingen. Haar borsten, haar blote benen. Meteen hervatte hij zijn greep op het kussen weer. 'N-nee.'


    -

    Fauvism schreef:
    [Sheeeeeez, ik kom er net achter dat ik morgen nóg een heel stuk tekst af moet hebben wat ik echt compleet vergeten ben. I'm sorry guys, but I have to go. D: Byeeee!

    @Amycus: Felan-post staat onderaan de vorige pagina, als je 'm over het hoofd had gezien. (:]



    [Byeeee!!!!!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Vergeef me, alsjeblieft..." Snikte ik. "Ik zal mezelf inhouden, opsluiten, vastbinden, alles doen om te zorgen dat het niet weer gebeurd, maar ik kan echt niet zonder jou."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Waar sloeg dat ándere op?!' riep ze net zo hard terug, en keek hem verontwaardigd aan. Haar hand zweefde nog steeds in de buurt van haar lippen.


    -

    Skylar
    ‘‘Ooh kom op zeg. Waar ben je bang voor?’’ Grinnikte ik, en gooide het kussen ver weg toen ik het eindelijk te pakken had. Mijn ogen dwaalden even af naar zijn boxer. Dus besloot ik hem wat wijze raad te geven. ‘‘Als ik jou was zou ik die maar uitdoen, anders is er straks niet veel meer van over.’’ Grijnsde ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Hij blijft maar ratelen, dus geef ik hem een zachte kus.
    'Shh, kalmeer Fayan... Ik vergeef je... We gaan er alles aan doen om je te helpen.' Ik leg mijn hand tegen zijn betraande wang. 'alles komt goed, ik beloof het je.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik grijns, hoewel ik nog steeds verga van de pijn.
    'Ik ben alleen in een stilstaande lift met een knap meisje,' antwoord ik. 'Logisch toch?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    *O* Saverio x Adylia

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    Hij mompelde iets, en ging toen langzaam staan. Nadat hij nog één blik op haar had geworpen, liep hij richting de badkamer. Eenmaal daarbinnen trok hij zijn boxer uit, en gooide die weer de andere kamer in.
    Ja, dat voelde toch beter.


    -

    Fayan - Stylist
    En nog steeds, na wat ik hem net had aangedaan... nog steeds kalmeerde hij me, nog steeds zwoer hij me dat alles goed kwam.
    Ik vergeet even dat Cassie er staat en druk mijn lippen op die van Saph, voor de langste en meest tedere kus die ik hem ooit gegeven heb.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Als je dat altijd doet als je alleen bent met een volgens jou knap meisje, kun je je ook niet inhouden.' Onbewust voelde ze een rilling opkomen toen ze de grijns op zijn gezicht zag, en beet ze zacht op haar onderlip.

    [Chiara likes bad guys (cat)]


    -

    Skylar
    Ik grinnikte, trok mijn slip gewoon uit, en huppelde naar de badkamer. ‘‘Ik wil ook hoor.’’ Knikte ik, en zette de douche aan, waarna ik hem aankeek. ‘‘Brombeer.’’ Grinnikte ik plagend.

    [Diee iss mooooooi
    _O_]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ga televisie kijken, au revoir! *O*]


    "Well, well. Look who we've got here!"