• (sorry voor diegene maar dit is even een topic om uit te halen)

    Al tijden ging het niet goed met mijn vriendje. Ik stuurde hem altijd smsjes en hij stuurde niets terug........
    Ik had zelf wel door dat het ook alleen van mijn kant kwam maar als hij er was ging het nog goed.
    VAnmorgen kreeg ik dus een sms met wij moeten praten...
    Ik weet zelf wel genoeg dat het betekent dat we uitmaken. Ik ben er aan de ene kant wel blij mee want ik zat er een tijdje ook echt mee. En nu gaat het tenminste en kan ik het af sluiten. Maar toch is het kut.
    daarom bereid ik me voor op vanmiddag als hij komt en dan ga ik tenminste uit praten.
    Heeft iemand tips hoe ik niet in huilen uit barst?
    (sorry voor de scheve zinnen maar ik kan nu niets anders)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 9:46 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ahw, ik kan je niet helpen hiermee, want ik heb geen ervaring.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ahw, wat erg!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    weheartit schreef:
    Ahw, ik kan je niet helpen hiermee, want ik heb geen ervaring.


    Echt wel, jouw fantasie.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 9:48 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhm, volgens mij hoort het huilen er gewoon bij? Nou, probeer een hele koude cola glas voor je te zetten en als je denkt dat je gaat huilen druk je hem tegen je ogen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Echt wel, jouw fantasie.


    Feyza, wollah stil als je niet mijn ontbijt wilt zijn.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Uneventful schreef:
    Uhm, volgens mij hoort het huilen er gewoon bij? Nou, probeer een hele koude cola glas voor je te zetten en als je denkt dat je gaat huilen druk je hem tegen je ogen?


    werkt dat echt?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (...)

    werkt dat echt?


    Of je moet gewoon aan zulke grappige dingen denken? Of je kaken heeeel strak tegen elkaar drukken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als hij het uitmaakt, zorgen dat hij dan meteen weer oprot zodat je in alle rust kunt huilen? En omdat je het nu al een beetje verwacht, is het vanmiddag misschien makkelijker. Idunno.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nu alvast huilen, zodat het er uit is? Als je moet huilen, dan kun je het in dit soort situaties vaak niet tegen houden. Vooral niet als je eigenlijk geen geoefende huilinhouder bent. Wat ik altijd doe is slikken en proberen niet te knipperen. Oh, en hem zo snel mogelijk weg bonjouren werkt ook, dan kun je daarna gewoon uithuilen (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben wel van plan om het uit te praten en hopelijk nog vrienden te blijven, dus ik ga hem niet er meteen uit schoppen :) . Ik slik meestal ook maar dat helpt meestal helemaal niet XD


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Mijn verdedigingsmechanisme is woede. Ik ben in eerste instantie kwaad en relativeer alles: Het is goed zo. Nu ben ik eindelijk van een nutteloze, eenzijdige relatie verlost. Afgesloten hoofdstuk, go on with my life, opflikkeren dickface. In mijn geval hield ik dat drie weken vol en toen kwam de huilbui pas echt :']
    Naja, dit soort dingen zijn nooit fijn en waarschijnlijk komt 't d'r toch van, maar huilen is een menselijke emotie en je hebt - zeker in deze zaken - meer dan recht om 't te uiten.


    No growth of the heart is ever a waste