• (sorry voor diegene maar dit is even een topic om uit te halen)

    Al tijden ging het niet goed met mijn vriendje. Ik stuurde hem altijd smsjes en hij stuurde niets terug........
    Ik had zelf wel door dat het ook alleen van mijn kant kwam maar als hij er was ging het nog goed.
    VAnmorgen kreeg ik dus een sms met wij moeten praten...
    Ik weet zelf wel genoeg dat het betekent dat we uitmaken. Ik ben er aan de ene kant wel blij mee want ik zat er een tijdje ook echt mee. En nu gaat het tenminste en kan ik het af sluiten. Maar toch is het kut.
    daarom bereid ik me voor op vanmiddag als hij komt en dan ga ik tenminste uit praten.
    Heeft iemand tips hoe ik niet in huilen uit barst?
    (sorry voor de scheve zinnen maar ik kan nu niets anders)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 9:46 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ahw, ik kan je niet helpen hiermee, want ik heb geen ervaring.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ahw, wat erg!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    weheartit schreef:
    Ahw, ik kan je niet helpen hiermee, want ik heb geen ervaring.


    Echt wel, jouw fantasie.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 9:48 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhm, volgens mij hoort het huilen er gewoon bij? Nou, probeer een hele koude cola glas voor je te zetten en als je denkt dat je gaat huilen druk je hem tegen je ogen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Echt wel, jouw fantasie.


    Feyza, wollah stil als je niet mijn ontbijt wilt zijn.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Uneventful schreef: