• Afgelopen woensdag ben ik naar het concert van Adele in het Ziggo dome geweest en echt, dit was de mooiste muzikale ervaring in mijn leven!
    Ik ben al fan van Adele sinds ze als 19 jarig meisje bijna wekelijks te gast was bij Paul de Leeuw en daar het ene mooie liedje na het andere zong. Dat ik nu bij een live concert kon zijn was echt geweldig, bij meerdere liedjes stroomden de tranen van ontroering over mijn wangen en had ik overal kippenvel. Ze zong zo geweldig en de teksten maakten extra veel indruk op me omdat ze live zong.

    Gaan er meer Q'ers naar Adele? Of zijn sommigen van jullie al geweest?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik denk wel dat het knap is haar aan het werk te zien, maar ik ga niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik houd persoonlijk niet zo heel erg van de muziek van Adele. Toch ben ik blij dat jij het naar je zin hebt gehad! Het is inderdaad een speciaal moment om je idool live te zien! :3


    Treat people with kindness

    Ik heb geprobeerd, maar ben niet aan kaarten geraakt. :'D Wat super leuk dat je kon gaan! Echt fantastisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ken mensen die er naartoe gaan, ik zal hen verwittigen ^^


    I wanna be a wizard!

    Ik vind Adele in principe heel leuk, maar zou niet naar een concert willen gaan nu ze zo ontzettend beroemd is. Dat maakt de kaartjes niet alleen duur en moeilijk, maar ik gun het ook de echte fans meer om erheen te gaan.

    MAAR ik ben op diezelfde dag in de Heineken Music Hall geweest voor het concert van Pentatonix!!!!! Waaaaaaaahhh!!!! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik na zo veel obsessie ze eindelijk live heb gezien. Een herinnering om niet te vergeten, zeker niet met een T-shirt aan en een poster aan mijn muur hangen van het concert. c: c: c:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 22:02 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Ik vind Adele in principe heel leuk, maar zou niet naar een concert willen gaan nu ze zo ontzettend beroemd is. Dat maakt de kaartjes niet alleen duur en moeilijk, maar ik gun het ook de echte fans meer om erheen te gaan.

    MAAR ik ben op diezelfde dag in de Heineken Music Hall geweest voor het concert van Pentatonix!!!!! Waaaaaaaahhh!!!! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik na zo veel obsessie ze eindelijk live heb gezien. Een herinnering om niet te vergeten, zeker niet met een T-shirt aan en een poster aan mijn muur hangen van het concert. c: c: c:

    Ah, wat gaaf! Ik zag de enorme rij staan voor de HMH toen we naar het Ziggo Dome gingen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ah, wat gaaf! Ik zag de enorme rij staan voor de HMH toen we naar het Ziggo Dome gingen.

    Jup, mensen zeiden dat onze rij zelfs langer was :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat fijn dat je je idool Adele hebt kunnen zien! Ik vind haar een heel goede zangeres, maar haar live zien, hoeft voor mij niet. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik had pas later door dat de verkoop al was geweest /: dus ga zelf niet.
    Maar supergaaf! Leuk dat het je beviel


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn