• Ja oké, ik hoor jullie al zuchten. (':
    Mijn dierbaarste heeft de vreselijke ziekte, en ik moest het écht eens even van me afschrijven. Ik ben namelijk écht vreselijk bang dat het haar fataal wordt..

    Klik.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 1:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Er staan wat foutjes in, maar het is een zeer pakkend verhaal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Er staan wat foutjes in, maar het is een zeer pakkend verhaal.

    Ja, ik had het gelezen. Pfff, ik ben nu doodmoe, morgen even veranderen. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het prachtig geschreven, maar verder dan het eerste deel kom ik niet.
    Dat herhaalderlijke (voorbeeldzin):
    'Ik opende mijn ogen om de wekker
    tevreden te stellen.'
    Maakt het in mijn hoofd heel onrustig, je schrijft mooi en er zijn héél veel mensen die dat juist fijn vinden om te lezen. Maar ik kan me dan niet zo goed concentreren:'D
          -Ik weet btw niet of je dat express deed of dat mijn computer dat er van maakt, maar oké :3


    Let it come and let it be

    Heel mooi, maar ook wat Sev zegt.


    Your make-up is terrible

    Mijn beste vriendin heeft het ook, heel erg.
    Ik zou het heel graag lezen maar ik moet zo naar school toe, dus moet het even wachten tot vanmiddag.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Countenance schreef:
    Ik vind het prachtig geschreven, maar verder dan het eerste deel kom ik niet.
    Dat herhaalderlijke (voorbeeldzin):
    'Ik opende mijn ogen om de wekker
    tevreden te stellen.'
    Maakt het in mijn hoofd heel onrustig, je schrijft mooi en er zijn héél veel mensen die dat juist fijn vinden om te lezen. Maar ik kan me dan niet zo goed concentreren:'D
          -Ik weet btw niet of je dat express deed of dat mijn computer dat er van maakt, maar oké :3

    Ooh, dat hij telkens een enter midden in de zin zet? Dat had ik juist proberen te voorkomen, maar dat is me niet gelukt. >.>


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ooh, dat hij telkens een enter midden in de zin zet? Dat had ik juist proberen te voorkomen, maar dat is me niet gelukt. >.>

    Ja, dat bedoel ik :3
    Misschien kun je het eerst in Word tikken en daarna kopiëren naar het hoofdstukje, dat het dan wel weg gaat? :3


    Let it come and let it be

    Ik vind het echt heel mooi geschreven.
    Sterkte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja, dat bedoel ik :3
    Misschien kun je het eerst in Word tikken en daarna kopiëren naar het hoofdstukje, dat het dan wel weg gaat? :3

    Ja, dat ga ik eens proberen want ik moet er sowieso toch nog een aantal foutjes uithalen. (":


    your eyes are like stars in the night.

    Ik typ nu ff voor mn zusje Anna.Die heeft ook Anorexia en van haar is dit acc.
    Xxx Megan


    Proud to be part of a fandom

    Ik vond de eerste zinnen erg mooi, maar ik kom niet verder want de enter midden in de zin haalt me uit mijn concentratie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb het aangepast!
    De enter in de zinnen is weg, bij een aantal zinnen niet maar ik krijg die niet weg. :\
    Én ik heb wat grammaticafoutjes eruit gehaald. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb het aangepast!
    De enter in de zinnen is weg, bij een aantal zinnen niet maar ik krijg die niet weg. :\
    Én ik heb wat grammaticafoutjes eruit gehaald. c:



    Veel beter te lezen zo, nu is hij nog mooier.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt me heel mooi om het te lezen,
    verder dan het eerste hoofdstuk kwam ik niet, gezien ik hier ook onder lijd, en ik bang ben om mezelf hierin te herkennnen.

    ik zal het verhaal in iedergeval opslaan, en zo snel ik weer een lijn naar boven krijg ga ik het zeker lezen. in iedergeval schrijf je super echt super mooi.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    Het lijkt me heel mooi om het te lezen,
    verder dan het eerste hoofdstuk kwam ik niet, gezien ik hier ook onder lijd, en ik bang ben om mezelf hierin te herkennnen.

    ik zal het verhaal in iedergeval opslaan, en zo snel ik weer een lijn naar boven krijg ga ik het zeker lezen. in iedergeval schrijf je super echt super mooi.

    Er is maar één hoofdstuk..


    your eyes are like stars in the night.