• Ja oké, ik hoor jullie al zuchten. (':
    Mijn dierbaarste heeft de vreselijke ziekte, en ik moest het écht eens even van me afschrijven. Ik ben namelijk écht vreselijk bang dat het haar fataal wordt..

    Klik.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 1:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Heel mooi geschreven <3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:41 ]

    Ik heb het hele verhaal nu gelezen, het las echt een stuk fijner. Ik vond het een heel aangrijpend verhaal, het voelde alsof er iets door me heen schoot. Je hebt best veel moeten aanzien en je wist het zo mooi te verwoorden. Het eerste wat me tebinnen schoot, toen ik uitgelezen was, was een wanhopige poging om je te helpen. 'Neem haar lievelings eten voor haar mee, chocolade', maar uit ervaring weet ik, dat zoiets enkel jullie band kan verslechteren, haar situatie zal er niet veel op vooruit gaan.
          Misschien moet je haar een vertellen, wat dit met jou doet. Hoe erg je haar mist, maar dan buiten haar gewicht om. Dat je van haar houd en het je verdrietig maakt om haar achteruit te zien. Echt heel veel sterkte.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik heb het hele verhaal nu gelezen, het las echt een stuk fijner. Ik vond het een heel aangrijpend verhaal, het voelde alsof er iets door me heen schoot. Je hebt best veel moeten aanzien en je wist het zo mooi te verwoorden. Het eerste wat me tebinnen schoot, toen ik uitgelezen was, was een wanhopige poging om je te helpen. 'Neem haar lievelings eten voor haar mee, chocolade', maar uit ervaring weet ik, dat zoiets enkel jullie band kan verslechteren, haar situatie zal er niet veel op vooruit gaan.
          Misschien moet je haar een vertellen, wat dit met jou doet. Hoe erg je haar mist, maar dan buiten haar gewicht om. Dat je van haar houd en het je verdrietig maakt om haar achteruit te zien. Echt heel veel sterkte.

    Hmhm, het hele gebeuren begon me eigenlijk pas door te dringen toen ze al een heel klein stukje chocola weigerde. Dat klinkt best dom, maar ik wist dat ze hoe dan ook zo'n stukje nooit zou afwijzen, en toch deed ze het en dat schrok me af. Ik ben ook van plan om haar een brief te sturen, ik kan absoluut niet met mijn gevoelens goed omgaan dus probeer ik het in een brief te verwoorden wat dit met me doet.. Heel erg bedankt. <3


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hmhm, het hele gebeuren begon me eigenlijk pas door te dringen toen ze al een heel klein stukje chocola weigerde. Dat klinkt best dom, maar ik wist dat ze hoe dan ook zo'n stukje nooit zou afwijzen, en toch deed ze het en dat schrok me af. Ik ben ook van plan om haar een brief te sturen, ik kan absoluut niet met mijn gevoelens goed omgaan dus probeer ik het in een brief te verwoorden wat dit met me doet.. Heel erg bedankt. <3


    Misschien moet je haar dit verhaal laten lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien moet je haar dit verhaal laten lezen.

    Ik denk dat ze me dan persoonlijk wurgt (x

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:59 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze me dan persoonlijk wurgt (x


    vast niet


    Firm believer of all that is magic

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze me dan persoonlijk wurgt (x


    Vertel haar dan van te voren dat je het hebt geschreven omdat je er zo mee zit, omdat je je zoveel zorgen maakt en dat je wilt dat zij ziet hoe jij het ziet.


    Your make-up is terrible

    @ Geniusferb
    Het was ook wel een beetje overdreven hoor, maar subtiele moordneigingen zou ze wel hebben. (':

    @Assassin
    Ik denk er nog even over na denk ik, maar het is wel een goed idee! c:


    your eyes are like stars in the night.

    Voor degene die geïnteresseerd zijn/waren maar toch geen abo hebben genomen; er zijn weer twee nieuwe delen bij! c:


    your eyes are like stars in the night.