• Zo, normaal zit ik hier eigenlijk nooit op maar nu heb ik toch even ergens advies of steun van nodig of zo.
    De laatste tijd gaat het niet zo lekker thuis, veel ruzie met m'n vader en hij heeft ook vaak geschreeuwd dat ik het huis uit moest en dat is nu nog waar gemaakt ook.
    Ik werd het huis uitgezet en woon nu tijdelijk bij een goede vriend van me maar ik weet niet waar ik zo meteen heen moet want ik kan hier natuurlijk niet voor altijd blijven. Ik ben pas 17 dus inschrijven voor een huis kan pas over een half jaar.
    Dusss, iemand advies?

    Ps. Ik heb al zitten kijken voor begeleid wonen maar dat lijkt me niks, aangezien ik nog geen 18 ben en dan in aanraking kom met jeugdzorg en al die meuk...


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow, dat is behoorlijk heftig. Is er geen familielid in de buurt? En je moeder dan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Wow, dat is behoorlijk heftig. Is er geen familielid in de buurt? En je moeder dan?


    + heel veel sterkte. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Roux schreef:
    Wow, dat is behoorlijk heftig. Is er geen familielid in de buurt? En je moeder dan?

    M'n moeder vind het helemaal niet leuk dat ik met deze instelling het huis uit ben, maar echt veel doe je er niet aan. En ja ik heb wel familie in de buurt, maar bij deze vriend kan ik net zo lang blijven als ik wil (ook al wil ik er natuurlijk zelf niet al te lang zitten) en bij familie zal het niet heel veel anders zijn. Maar ja moet gewoon snel wat voor mezelf zoeken ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maar je kunt toch ook bijv. gewoon op kamers gaan als je geen 18 bent? Hoe gaat dat in zijn werking dan o_o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Maar je kunt toch ook bijv. gewoon op kamers gaan als je geen 18 bent? Hoe gaat dat in zijn werking dan o_o

    Ja, dat is dat begeleid op kamers wonen. Maar dan moet je eerst jeugdzorg inschakelen en een goede reden hebben en zo en daar heb ik echt geen zin in. Want ik word niet mishandeld bijvoorbeeld. Alleen het karakter van m'n papa en mij botst erg omdat we allebei adhd hebben. En 't ging gewoon niet. M'n ma heeft het al geprobeerd goed te praten, maar zelfs tóen kwam er ruzie, nou toen waren we t allebei zat. Mja, nu zit ik een beetje klem met wat ik ga doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.