• Klik

    Hiervoor heb je wel facebook nodig. Maar ik vond het wel grappig, maar toch wel een beetje eng. :3 Ik vind dat jullie er nu allemaal naar moeten kijken D:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Aahh, gatver, dat is echt vies ><


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lol hier was laatst een topic over.

    Nou wil ik weten wat het is... :c


    I can't even think straight.

    Ja ik ken die en ik wilde het ook proberen, maar hij doet het gewoon niet :/ Hij blijft maar op die lolly staan :/


    As travars

    Ik vind dat ik hier niet naar ga kijken, tot ik weet wat het is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahahaha, vet grappig! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pariah schreef:
    Ik vind dat ik hier niet naar ga kijken, tot ik weet wat het is.



    As travars

    ik kijk niet totdat ik weet wat het is

    Dat was echt creepy, dat echt gewoon ál mijn informatie in dat filmpje kwam. :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu telt 'ie af.... Waarom?!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moriarty schreef:
    (...)


    En er kan geen uitleg komen ofzo, want dit ga ik nog steeds niet kijken, gewoon omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    En er kan geen uitleg komen ofzo, want dit ga ik nog steeds niet kijken, gewoon omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren.

    Het is geen schrikfilmpje. Het is gewoon een pedo stalker.

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Het is geen schrikfilmpje. Het is gewoon een pedo stalker.

    Oké, dan kan ik gerust kijken :'D.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    En er kan geen uitleg komen ofzo, want dit ga ik nog steeds niet kijken, gewoon omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren.


    Het is gewoon een man die je facebook account hackt, en dan zie je al je eigen foto's op zijn computer terwijl hij op de een of andere manier heel boos wordt. En dan gaat hij je adres opzoeken op google maps en gaat hij er naar toe. En dan komt er in een klok in je beeld te staan die aftelt vanaf 1 uur. Zoiets in ieder geval. Het is niet super eng, gewoon raar en beetje creepy.


    As travars

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    Het is geen schrikfilmpje. Het is gewoon een pedo stalker.


    HuH?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.