• Mijn hond ja. Hij is naar de kapper geweest, maar daaaamn, hij is kaal! Ik schaam me dood. De eerste keer dat hij naar de kapper ging, leek hij net een poedel, nu is hij gewoon... niks meer. Een naakte molrat, of zo iets. =_=

    Wat vind jij super lelijk?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Kuyt schreef:
    Dikke mensen.

    Dan ga jij mij lelijk vinden (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Yayde schreef:
    Dit is hem nu:



    En hij was eerst veel hariger. (:

    Your dog has a moustache. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahah awh. :'D
    Waarom zou je dikke of dunne mensen lelijk vinden? Sommigen staat het gewoon.
    Ik weet het niet, ik vind Mr. Bean lelijk.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Justin Bieber


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind niet een bepaald 'ding' lelijk, maar ik vind mensen wel heel snel lelijk.


    Me so good.

    Haha, heb je een foto?
    En ik weet niet, kan niet meteen op iets komen dat ik ècht lelijk vind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kuyt schreef:
    Dikke mensen.


    That's just rude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Omg. Jou hond is leeeuuuk <3 als je hem lelijk vindt, mag ik hem dan hebben? ;D

    Ik weet niet wat ik lelijk vind. Ik vind heel hooggeblondeerd nep haar lelijk, en volgeplamuurde gezichten, en zoveel mascara dat je wimpers aan elkaar blijven plakken. Maar er zijn wel meer mensen die dat niet mooi vinden.


    Destroy what destroys you.

    Dunne mensen? dikke mensen? Why?
    Ik ben ook vrij dun, maar kan er zekf niks aan doen. Mijn beste vriendin is stevig om het aardig te zeggen maar dat zit in haar familie, so I don't get it


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kuyt schreef:
    Dikke mensen.


    Ik voel me beledigd. Idk waarom.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn wiskundelerares, mijn frans leraar, zo een jonge uit mijn klas. Mensen die echt SUPER VEEEL make-up op hebben.

    DEATHBAT schreef:
    Dunne(Echt) magere meisjes, geplamuurde hoertjes, en Justin Bieber. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 20:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kuyt schreef:
    Dikke mensen.


    En wanneer is iemand volgens jou nou dik?!?!?!?! -Ja ik voel me aangesproken!!-

    Dat manwijf in m'n klas xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sympathy schreef:
    (...)

    En wanneer is iemand volgens jou nou dik?!?!?!?! -Ja ik voel me aangesproken!!-


    Waarom doen jullie zo moeilijk? Laat haar dat lekker vinden.
    Ik ben zelf ook vol/dik, maar ik kan er echt niet wakker van liggen als niet iedereen me mooi of geweldig vind. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.