• staat ie goed?
    Op dit moment hou ik echt van mijn school :'D.Want vandaag kregen we een workshop dansen en ik had daar geen zin in.Maar bleek dus dat er gewoon beroemde mensen ons les gingen geven_O_.Ik heb een basketballer,dansers noem maar op gezien.Allen de leraren waren zo leuk om het niet te vertellen. (cat)Bleek dus dat wij na het dansen mee mogen doen in een video clip van Negativ ,dansend dan wel maar oke dat maakt niet uit :3.We mochten zelf weten of we mee wilde doen of niet. Heel veel mensen uit mijn klas bleven niet zitten maar ik ging het gewoon doen ook al ken ik niet dansen.Ik deed een robot na.Ik samen met een vriendin ging we dat doen en moesten we voor een camera achter een groene achtergrond dansen. En het is gelukt :'D!!!Ik mocht vooraan omdat ik kleiner ben ^^.Nu ben ik ff blij om klein te zijn.Ik ga de video posten als die op Youtube staat.(krul)Als mensen het eerder zien. Iedereen moest in het wit en ik was in het licht roze:Y).Ow en voor de mensen die hem niet kennen(ik ken hem ook maar sinds vandaag) Ga naar youtube of google ;3
    Wat hebben jullie gedaan vandaag :'D?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:49 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ... Huiswerk :'D

    That's so awesome
    Ik had proefwerkweek... -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ..Gelopen.
    Wel tof voor jou.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik speel ook in een videoclip :Y)

    Ik heb vandaag een gesprek gehad met de decaan mijn mijn afdeling op school, en daarna niets meer ;D


    Destroy what destroys you.

    DirectionOne schreef:
    That's so awesome
    Ik had proefwerkweek... -.-


    Felix

    Vet! Leuk voor je :'DD

    Ik heb vandaag heel lang uitgeslapen en op Q gezeten, that's all.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Awesome! Ik ben vandaag naar de stad geweest, daar heb ik een chocoladeletter gekocht en gewinkeld, toen ben ik naar huis gegaan en HP gaan lezen, terwijl ik al mijn chocola op at ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    dat van mij weet je al zussie lief FML (no_chears)


    Shoganai i ne~

    Ik kom 1 seconde gecensureerd voor in een videoclip van Fall Out Boy ;)


    Get outta my head!

    NEGATIV <3 hihi, echt leuk voor je!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Oeeeeh heel erg leuk! :')


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Reloaded schreef:
    Ik kom 1 seconde gecensureerd voor in een videoclip van Fall Out Boy ;)


    Ô_o


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.