• Members of the WAG-gang

    Improvise - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Mozart- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:54 ]


    Tears are words the heart can't say.

    HAI


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben blij dat ik eindelijk vakantie heb. Morgen moet ik wel nog 10 taken maken ofoz en dan kan ik een redelijk relaxe vakantie hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik wil ook weer vakantie (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    njha ik ben blij dta ik het nu heb, want ik had het serieus nodig.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb nog vakantie tot donderdag. Dan moet ik een half uurtje naar school en vrijdag ben ik ook weer vrij (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Noh ;_;


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb dat verdiend na 7 weken van blokken, blokken, blokken, verslag in elkaar zetten, stress over wettenbundels. Als ik mijn tentamens niet had gehaald had ik geen dag vakantie gehad.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Btw Anne weet je het al van die groepjes van dat groepswerk? Ik zit er dus bij ohn. Bij die waar ik niet bij wou zitten.


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    Btw Anne weet je het al van die groepjes van dat groepswerk? Ik zit er dus bij ohn. Bij die waar ik niet bij wou zitten.


    Noooh, dat is zo fucked up!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Philosopher schreef:
    Ik heb dat verdiend na 7 weken van blokken, blokken, blokken, verslag in elkaar zetten, stress over wettenbundels. Als ik mijn tentamens niet had gehaald had ik geen dag vakantie gehad.
    Ja oke, als ik iemand vakantie zou moeten gunnen, sowieso aan jou! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Ja oke, als ik iemand vakantie zou moeten gunnen, sowieso aan jou! *O*


    Thank you, sweety <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben zo bang voor mijn cijfer voor mijn Beroepsproduct. Als ik die ook voldoende heb dan heb ik alles gehaald deze periode zonder herkansingen op de diagnostische spellingstoets na.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Philosopher schreef:
    Ik ben zo bang voor mijn cijfer voor mijn Beroepsproduct. Als ik die ook voldoende heb dan heb ik alles gehaald deze periode zonder herkansingen op de diagnostische spellingstoets na.
    Slimmerd! Haha *O*
    Wat had je voor die spellingstoets dan? :c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Philosopher schreef:
    (...)

    Noooh, dat is zo fucked up!

    Jhup. Dat was echt ongemakkelijk. Ik ston daar maar wat te draaien en te hopen dat ik niet veel moest zeggen enzo. Hij deed toch nog redelijk normaal. Zolang we voor zoveel maand op een normale manier voor dat eindwerk om kunnen gaan als dat moet is het voor mij oke. Maar toch voel ik me er ambetant bij.


    Tears are words the heart can't say.

    Zaynette schreef:
    (...)Slimmerd! Haha *O*
    Wat had je voor die spellingstoets dan? :c


    Ik mocht 10 fouten hebben in 50 vragen. Na 35 vragen had ik al 11 fout en heb ik het nakijken opgegeven, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.