• Nadat ik zo'n 2 jaar geen nagelak heb gebruikt, dacht ik er aan mn nagels toch weer een keertje te lakken. Heeft iemand van jullie ideeën voor een kleurtje of iets dergelijks?? Maakt niet uit wat, mn zusje heeft toch zowat alles met haar nagellakverslaving en ik mag ze gwn gebruiken. :Y)

    Btw ik heb mn nagels zo lang niet gelakt, omdat ze wegens te vaak en te veel lakken heel zwak waren geworden en helemaal waren ingescheurt. Maar nu zijn ze heel lang en weer mooi gezond. Dus ik wil ze gwn af en toe weer is een kleurtje geven. Niet te vaak, daar heb ik nu wel van geleerd.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    doe ze met koeienvlekken, eerst je hele nagel wit lakken en dan zwarte vlekken. ik heb dat is gedaan en ik vond het zelf heel leuk staan.
    of pas je nagellak aan op je kleren die je draagt.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Een neutrale kleur om mee te beginnen en past waarschijnlijk ook bij elke outfit, dat is ook wel handig. Daarna kan je misschien wat andere kleuren gaan uit proberen maar dan is het beter voor je nagels als je een base coat aan brengt want anders kunnen je nagels gaan verkleuren maar dat wist je waarschijnlijk al


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Een neutrale kleur om mee te beginnen en past waarschijnlijk ook bij elke outfit, dat is ook wel handig. Daarna kan je misschien wat andere kleuren gaan uit proberen maar dan is het beter voor je nagels als je een base coat aan brengt want anders kunnen je nagels gaan verkleuren maar dat wist je waarschijnlijk al

    danke, nee dat van die basecoat wist ik niet:$ Maar ik heb eigenlijk nooit gehad dat mn nagels verkleurden. Ze werden gwn heel zwak.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb nu knalroze :3


    Destroy what destroys you.

    Zwart.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Huh, ze waren zwak geworden wegens te vaak en te veel lakken?
    Dat heb ik nog nooit gehad. Ik draag al 2 jaar lang week in week uit nagellak, afgelopen jaar maar 1x keer zonder. (:
    Maarem, je gebruikt wel basecoat denk ik?
    Ik zou voor een mooi warm herfstkleurtje gaan. Misschien khakigroen of oranjerood? En anders gewoon een mooie neutrale kleur die overal bij past.


    The truth is out there.

    DEATHBAT schreef:
    Zwart.


    26 - 02 - '16

    Je kan ook van die 'nagelstickers' kopen. Ik dacht dat die niet schadelijk waren voor je nagels. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Lannister schreef:
    Huh, ze waren zwak geworden wegens te vaak en te veel lakken?
    Dat heb ik nog nooit gehad. Ik draag al 2 jaar lang week in week uit nagellak, afgelopen jaar maar 1x keer zonder. (:
    Maarem, je gebruikt wel basecoat denk ik?
    Ik zou voor een mooi warm herfstkleurtje gaan. Misschien khakigroen of oranjerood? En anders gewoon een mooie neutrale kleur die overal bij past.

    Ja echt zo raar, ze scheurden helemaal in:S Dus toen heb ik aan mezelf beloofd me nagels 2 jaar niet te lakken, en die tijd is nu voorbij:Y)
    Geen basecoatxD Zal ik nu wel gaan doen:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wit met een zwarte snor dat is leuk :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Ja echt zo raar, ze scheurden helemaal in:S Dus toen heb ik aan mezelf beloofd me nagels 2 jaar niet te lakken, en die tijd is nu voorbij:Y)
    Geen basecoatxD Zal ik nu wel gaan doen:Y)


    Dat is raar, maar ik kan je echt aanraden om altijd basecoat te gebruiken, en als het kan ook topcoat. Dat beschermt ook. Verder kan ik je meegeven dat het beter is je nagellak echt niet langer dan een week te laten zitten.


    The truth is out there.

    Lannister schreef:
    (...)

    Dat is raar, maar ik kan je echt aanraden om altijd basecoat te gebruiken, en als het kan ook topcoat. Dat beschermt ook. Verder kan ik je meegeven dat het beter is je nagellak echt niet langer dan een week te laten zitten.

    Owkee zal ik doen:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    mijn nagels gaan ook dood aan nagellak
    tip
    draag tussen de nagel lak door twee dagen geen nagellak
    worden ze minder zwak


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    LostPromises schreef:
    Wit met een zwarte snor dat is leuk :3


    Thisssss!
    And, ik vind de combinatie van blauw geel en groen heel schattig. : D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb nu zilver met zwarte streepjes. Dat staat eigenlijk best wel leuk. (bloos)
    En inderdaad je kan ze aanpassen aan je kleding...


    stay safe because I like being alive at the same time as you