• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Square schreef:
    (...)

    Je hebt me niet beledigd hoor, ik probeerde gewoon een duidelijk antwoord te geven. (:

    Maar ik weet eigenlijk ook niet precies wat er aan de hand is. Waarschijnlijk heeft een van de beta's je aanvragen nog, maar zo niet is er iets fout gegaan. Misschien moet je een proberen ze in te trekken en opnieuw in te dienen. :/


    Okey :) Ik heb ze daarnet al ingetrokken, maar ik denk- sorry, hoor- dat ik het zo ga laten. Want het is een story van 80 hoofdstukken die ik een tijd geleden al heb afgewerkt en ik zie het niet zo heel erg zitten om er nu nog mee bezig te zijn, omdat ik bezig ben met een andere. (:


    help

    Ik heb sowieso nog nooit een bèta aangevraagd. (cat) Niet dat ik vind dat ik goed genoeg schrijf zonder, maar ik heb daar gewoon nog nooit aan gedacht. En als je dat voor elk hoofdstuk moet gaan aanvragen... ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik heb sowieso nog nooit een bèta aangevraagd. (cat) Niet dat ik vind dat ik goed genoeg schrijf zonder, maar ik heb daar gewoon nog nooit aan gedacht. En als je dat voor elk hoofdstuk moet gaan aanvragen... ;o


    Ja, daarom ga ik ze nu niet opnieuw insturen, omdat ik er niet meer aan uit geraakte bij mijn vorige hoofdstuk.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Okey :) Ik heb ze daarnet al ingetrokken, maar ik denk- sorry, hoor- dat ik het zo ga laten. Want het is een story van 80 hoofdstukken die ik een tijd geleden al heb afgewerkt en ik zie het niet zo heel erg zitten om er nu nog mee bezig te zijn, omdat ik bezig ben met een andere. (:


    Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen, hoor. Ik hoop alleen dat je nu niet ontmoedigd bent door dit gedoe. Succes met je andere verhaal. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom bumpen mensen een topic van een maand oud? D:
    Pfft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    (...)

    Daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen, hoor. Ik hoop alleen dat je nu niet ontmoedigd bent door dit gedoe. Succes met je andere verhaal. (:


    okey, en nee hoor en bedankt (:


    help