• Om even te beginnen, vorige week vrijdag was de verjaardag van een vriendin van me maar ik had de mail pas één dag van te voren gezien omdat ik mijn mail niet vaak check. Ik kon die vrijdag niet en ik heb direct gemaild dat ik niet kon komen. Fine fine, tot vandaag.
    Ze sprak me net ineens aan op msn en vroeg waarom ik niet kon komen. Ik had het uitgelegd dat ik niet kon komen en dat ik gemaild had. Ze zei dat ze dacht dat ik gewoon bij mijn vriend was en dat als hij 'out of the picture' was dat zij dan weer kon komen en anders niet. Of terwijl, zij denkt dat mijn vriendje voor gaat. Ik heb al drie jaar een relatie met mijn vriend, en in die drie jaar heb ik haar nog gewoon gezien. Ik heb haar daar op gewezen en toen kwam ze met 'Maar ik ben niet de enige die jouw gedrag opvalt.' Toen ik vroeg naar wie dat dan waren kreeg ik haar vader, die ik nóóit spreek. Okéé dan. Vervolgens begon ze me ook allemaal een slechte vriendin te noemen omdat ik niet eens gebeld of gesmst had op haar verjaardag, maar ik had haar wel gefeliciteerd op facebook. Ze vond het ook lullig dat ik niet eens heel even langs kwam. Ik heb me toen ook netjes verontschuldigd maar het was voor haar niet genoeg, want toen begon ze nog even over het feit dat S. wel een betere vriendin was want die had haar training voor haar afgezegd. En zo ging het nog even door totdat ze zich ineens afmeldde van msn. Ik heb haar toen twee keer geprobeerd te bellen omdat via de telefoon toch iets persoonlijk is en je alles beter kan inschatten maar ze hing gelijk op.

    - verder begon ze ook nog over het feit dat ze suïcidaal was, nét over haar anorexia heen was (even een fragmentje van hoe ze in het begin haar 'anorexia' bij me aankondigde: "Hey steph! *eet chips* Ik heb een eetstoornis hè *lacht*", en voor de mensen die het niet weten, mijn beste vriendin heeft anorexia en het lijkt wel alsof ze de spot ermee drijft.)
    én dat ze gedwongen opgenomen moest worden. Toevallig heb ik best wel veel ervaring met dwangmatig opgenomen moeten worden. Aaargh, ik vind dit een minder prettige situatie.

    Wat moet ik hier nou mee?
    Ben ik nou degene die fout zit of zij?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:11 ]


    your eyes are like stars in the night.

    zij is gewoon een overdreven persoon
    die kunnen niet veel hebben zo een heb ik ook\
    maar zij zit fout


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jak -.- ik haat het zo hea, dat ze boos worden om de kleinste dingen..

    Jij zit niet fout (:
    Je hebt je verontschuldigd voor alles & uitgelegd wat er was.
    Zij is n u gewoon koppig (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee jij zat niet fout. Zij had jou moeten bellen en niet moeten mailen en ja soms kan het gewoon niet en dan kom je een andere keer -logisch- ^^


    Shoganai i ne~

    Ik vind dat ze zich gewoon aanstelt?
    Mijn verjaardag wordt met uitzondering van dit jaar door bijna iedereen vergeten, waarom klaagt ze?


    Has no one told you she's not breathing?

    Je had haar inderdaad best even kunnen bellen facebook is zoooo onpersoonlijk voor haar verjaardag, maar gebeurd is gebeurd en zij zit er inderdaad wel overdreven over te zeuren. Ik denk dat ze wel weer bijdraait en anders moet je binnenkort nog eens proberen te bellen, als ze afgekoeld is.
    Bied anders aan om gezellig nog eens samen haar verjaardag weer te vieren als ze weer wat afgekoeld is? Om het goed te maken.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:08 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Je had haar inderdaad best even kunnen bellen facebook is zoooo onpersoonlijk voor haar verjaardag, maar gebeurd is gebeurd en zij zit er inderdaad wel overdreven over te zeuren. Ik denk dat ze wel weer bijdraait en anders moet je binnenkort nog eens proberen te bellen, als ze afgekoeld is.
    Bied anders aan om gezellig nog eens samen haar verjaardag weer te vieren als ze weer wat afgekoeld is? Om het goed te maken.

    Dat had ik ook gedaan, als ik tijd ervoor had.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat had ik ook gedaan, als ik tijd ervoor had.

    Sorry hoor, maar dan zie jij haar niet als een goede vriendin, want dan had je echt wel vijf minuutjes voor haar vrijgemaakt. Vraag je af of je deze vriendschap nog wel moet redden?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat had ik ook gedaan, als ik tijd ervoor had.

    Je had geen tijd om even een smsje te sturen of een minuutje te bellen?
    Ergens snap ik haar wel, over dat onpersoonlijke van fecebook. Verder kan ik niet oordelen omdat ik je niet ken, maar het is wel zo dat als je een relatie krijgt je altijd verandert en dat zelf meestal niet door heb en je ook minder tijd aan je vrienden besteed, zonder dat door te hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Taize schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar dan zie jij haar niet als een goede vriendin, want dan had je echt wel vijf minuutjes voor haar vrijgemaakt. Vraag je af of je deze vriendschap nog wel moet redden?

    Dus ik ben hier degene die fout zit terwijl zij nooit maar dan ook nooit iets van zichzelf laat weten? En het was niet even dat ik een gezellig dagje weg was, maar het gaat hier om familie die stervende is.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dus ik ben hier degene die fout zit terwijl zij nooit maar dan ook nooit iets van zichzelf laat weten? En het was niet even dat ik een gezellig dagje weg was, maar het gaat hier om familie die stervende is.

    Zij zit fout, maar jij ook. Maar als jij zo doet over haar, maak het dan niet goed. Het lijkt me dat je daar gelukkiger van wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou als ik jou was, wanneer je wel weer tijd hebt, de tijd nemen met haar te praten en dit uit te leggen.


    26 - 02 - '16