• Ik zit al een paar dagen met een idee in mijn hoofd over een One Direction story.

    Aan de Rosebury Avenue wonen een paar typische Britse gezinnen, iedereen leidt hun eigen leventje en de buren bemoeien zich niet met elkaar. De kinderen gaan 's ochtend naar school en de ouders gaan naar hun werk. In de zomer worden er weleens barbecues gehouden, en in de winter worden de oprijlanen gesneeuwuimd. Ook de familie Styles is één van die gezinnen en ze hebben het er maar fijn, maar zoon Harry merkt wat op aan de andere jongens in de straat. Waarom hoort hij soms geschreeuw uit huize Payne? Waarom lijkt het alsof huize Horan altijd leeg is? Waarom hoort hij soms een stem uit het raam van de familie Malik? En waarom komen de Tomlinsons haast nooit buiten?


    In dit verhaal zijn de jongens dus niet beroemd en wonen ze in dezelfde straat. Ook wou ik er een keer geen liefdesverhaal van maken maar gewoon een verhaal over de jongens zelf met een paar feiten die je in interviews kunt vinden. Natuurlijk kan er wel wat romantiek in voorkomen (:

    Doen?
    Ideeën voor loop van verhaal?
    Rollen weggeven?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 8:24 ]


    Not all those who wander are lost.