• Ik weet dat het al eerder voorgesteld is, maar ik zou toch graag willen weten hoeveel mensen het er nou mee eens zijn dat er een apart forum voor de RPG's komt. Er zijn er nu namelijk best veel en ik vind het irritant dat er bij actieve topics alleen maar RPG's staan en ik niet kan selecteren dat ik die weg wil hebben, omdat ze niet onder een apart forum staan.
    Who joins me?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben voor.


    i put the fun in funeral

    Mwah, het kan me eerlijk gezegd niks schelen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    Ik ben voor.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Audacity schreef:
    Ik ben voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik zat me er net aan te ergeren. Maar goed, ik ben geen goldmember, dus ik kan ze sowieso niet blokken. --'
    Maar voor jullie ben ik voor. (:


    I can't even think straight.

    Audacity schreef:
    Ik ben voor.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Voor! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Working on it (:

    Heb topic met alle RPG'ers + RPG handleiding site en ga rutger straks PB'en :x

    Ik verzamlen 'handtekeningen' van mensen die voor het idee zijn ;D Zeg het dan even hier en dan PB ik Rutger, dan moet ie wel een keertje luisteren, want echt heel veel mensen hebben er last van Ö RPG-haters maar oolk de RPG'ers zelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yes, please.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    VOORRRR!!!!!

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:06 ]

    Voor. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Voor, want het worden er steeds meer 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    Voor! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Voor, dan kan ik het namelijk afvinken (:


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    Working on it (:

    Heb topic met alle RPG'ers + RPG handleiding site en ga rutger straks PB'en :x

    Ik verzamlen 'handtekeningen' van mensen die voor het idee zijn ;D Zeg het dan even hier en dan PB ik Rutger, dan moet ie wel een keertje luisteren, want echt heel veel mensen hebben er last van Ö RPG-haters maar oolk de RPG'ers zelf.


    Mooi! Anders had ik zelf vanavond nog wel een PB gestuurd, maar gezien jij er al mee bezig bent kun jij het beter doen. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.