• Ik weet niet of hier al een topic over is,
    maar over twee maanden krijg ik een Blackberry.
    Als je een blackberry hebt of hebt gehad, was je dan tevreden over deze mobiel?
    Want ik hoor verschillende reactie's erover.
    De één vind het namelijk een bagger telefoon en de ander vind hem fijn ..


    Ivar Oosterloo.

    Mijn Blackberry is niet kapot te krijgen, haha. Er is nog nooit iets mis mee geweest en alles doet het eigenlijk. Ik ben hem kwijt geraakt met Levenslied en toen hebben er dus vet veel mensen op gestaan, nou hij leeft nog gewoon. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er zelf geen, maar mijn vriendinnen die 'm wel hebben zijn er echt niet tevreden over. Sorry om je uit je droom te helpen, maar ik heb er weinig goeds over gehoord.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Ik heb er zelf geen, maar mijn vriendinnen die 'm wel hebben zijn er echt niet tevreden over. Sorry om je uit je droom te helpen, maar ik heb er weinig goeds over gehoord.


    Ex astris, sciencia

    Klote telefoons. Bah, ik ben blij dat ik de mijne heb weg gedaan toen hij nog een beetje fatsoenlijk werkte, gewoon doorverkocht. Heb nu een iPhone 4, veel beter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Leite schreef:
    Mijn Blackberry is niet kapot te krijgen, haha. Er is nog nooit iets mis mee geweest en alles doet het eigenlijk. Ik ben hem kwijt geraakt met Levenslied en toen hebben er dus vet veel mensen op gestaan, nou hij leeft nog gewoon. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hoor wel uit mijn omgeving dat het ook wel 'crackberry' word genoemd, niet echt positief dus(omdat internet vaak niet zou doen..)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het is echt een baggere telefoon :W


    Shoganai i ne~

    Ik heb de goedkope versie van BlackBerry en om eerlijk te zijn, is die mij hard tege gevallen..
    Mijn vorige Sonny Ericsson was veel beter, naja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind hem zó fijn en hij is onverwoestbaar, zelfs nadat hij 2x in de douche lag en 1x in de wc, en ik gooi hem naar alles en iedereen toe, soms is hij sloom maar meestal werkt ie wel mee (:

    Het is niet echt een goede telefoon. Wordt teveel van verwacht.


    The odds are néver in our favor.

    Ik hoor alleen maar negatieve dingen erover gehoord. Dus ik ga ervan uit dat hij niet al te goed is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bijna alles was negatief, wat ik heb gehoord. I love iPhones!


    Food.

    Ik heb al veel negatieve dingen erover gehoord.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nooit echt problemen gehad met die van mij, maar het internet is veel te sloom, terwijl ik hem eigenlijk ook daarvoor heb gekocht lol


    As travars

    Ik heb een Blackberry en in het begin is het echt heel leuk. Maar nu heb ik hem bijna een jaar en hij valt bijna bij mij uit elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."