• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Mozart - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 13:36 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zaynette schreef:
    (...)Who's that?

    Een karakter uit TVD haha, nevermind.

    @Esther-
    Jaman ik huil nu ook D:


    Hope goes lost but never dies.

    bluuh hij doet t niet ik kan niet verder kijken ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brb eten.


    Hope goes lost but never dies.

    oh nevermind, found one


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eet smakelijk Amber! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Brielle schreef:
    Brb eten.

    smakelijk (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    -

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:43 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Omg grr ik ga echt een iemand vermoorden. Lisa doet haar supermooi kettinkje dat ze avn haar lief gekregen heeft aan voor een halloweentoch in het platte land. IOk zeg mss laat ge da beter thuis, me die dingen kunde da gemakkelijk kwijt raken. Beginnen ze ier me 3 tegen mij te roepen. Serieus ze moet ni komen bleiten als ze het kwijt is.


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    Omg grr ik ga echt een iemand vermoorden. Lisa doet haar supermooi kettinkje dat ze avn haar lief gekregen heeft aan voor een halloweentoch in het platte land. IOk zeg mss laat ge da beter thuis, me die dingen kunde da gemakkelijk kwijt raken. Beginnen ze ier me 3 tegen mij te roepen. Serieus ze moet ni komen bleiten als ze het kwijt is.

    ondankbaar :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    (...)
    ondankbaar :c

    Tja weetje ik hoop dat ze gewoon in een modderpoel valt. Echt. En ik laat haar nog mijn sjaal lenen omdat de hare in de was zit. Mooie zus.


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    Omg grr ik ga echt een iemand vermoorden. Lisa doet haar supermooi kettinkje dat ze avn haar lief gekregen heeft aan voor een halloweentoch in het platte land. IOk zeg mss laat ge da beter thuis, me die dingen kunde da gemakkelijk kwijt raken. Beginnen ze ier me 3 tegen mij te roepen. Serieus ze moet ni komen bleiten als ze het kwijt is.
    Ik zou ook een mooi kettinkje om doen *O*
    Maar dat ze dan tegen jou beginnen te schreeuwen, vind ik een beetje ver gaan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    omijngod ik had zo'n goed verhaal idee en ik was al begonnen met een hoofdstuk maar ik ben compleet vergeten waar het over zou gaan. Fml.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ben ik weeeeer! Maar nu ga ik mcflurry halen en als ik terug ben seizoen 2 afkijken :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Zaynette schreef:
    (...)Ik zou ook een mooi kettinkje om doen *O*
    Maar dat ze dan tegen jou beginnen te schreeuwen, vind ik een beetje ver gaan

    Je mooiste meest bealngrijke kettinkje als je door modderpoelen en onder dingen door enz moet kruipen? Ja, ik toch niet. Of toch niet meer. Want ik was mijn kettinkje mooi kwijt toen. Maarja dat ligt mss aan mij. Dta kan ook.


    Tears are words the heart can't say.

    Mozart schreef:
    omijngod ik had zo'n goed verhaal idee en ik was al begonnen met een hoofdstuk maar ik ben compleet vergeten waar het over zou gaan. Fml.
    Wat stom D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John