• In dit topic beweerde ene Misacotia (nu geband) mij te kennen en gepest te worden door mij.

    Aangezien ik gisteravond niet online was en mezelf dus niet heb kunnen verdedigen, wil ik even laten weten dat ik dit hele kind niet ken en ze alles heeft verzonnen.

    Ik wil hier niet overnieuw beginnen met de discussie, maar ik wilde het wel even laten weten aangezien veel van jullie (terrecht) dachten dat zij een persoonlijk probleem met mij had en we ruzie hadden en ze al met mijn ouders had gepraat en alles (wtf?). Dit is dus allemaal complete bullshit, want ik ken haar nieteens.

    Oh, en ook nog bedankt voor al die lieve usertjes die voor mij opkwamen terwijl ik nog nieteens wist wat er gaande was omdat ik off was. (: Superlief om te zien (: <3


    ars moriendi

    Ik ben blij dat ze geband is ;d
    Wat een raar mens was dat, haha.


    Me so good.

    Wow, dat is echt vreemd.. Gelukkig is het goedgekomen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat kind heeft een high-five nodig. In haar kont. Met een bazooka.

    Werkelijk, ik vind haar idioot en ik denk dat ze gewoon aandacht tekort komt. Ze kent je niet eens, wat een bitch zeg! You wouldn't bully someone, we know better ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raaaaar wijf was dat.

    Mhihi, ik voel me nu plotseling een beetje goed dat ik dat kind net de wind van voren heb gegeven, zoals je kon zien in je inmiddels gesloten topic.
    Maar als ik de discussie had gevolgd, zou ik denk ik wel voor je zijn opgekomen, want je hebt nog altijd gelijk.

    O en bah, ik mocht dat kind niet. Ze was ook pas nieuw. Echt like, "Ik kom hier, en ik ga even de orde verstoren." O.o

    Weet jij wie haar geband heeft? Lijkt me echt grappig als Krullie dat gedaan heeft, zij heeft ook jouw topic gesloten. XD

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het waren twee kinderen, even voor de duidelijkheid ^-^
    Maar indd ze deden echt raar :/


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wat een raar kind. Terwijl jij alleen een simpel onderwerp wilde bespreken.


    Happy Birthday my Potter!

    Heb ik iets gemist? D:


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Heb ik iets gemist? D:


    Kan.
    Waarschijnlijk wel ja.
    Het komt erop neer dat iemand vroeg wat andere lelijk vonden, en toen zei Kuyt dikke mensen.
    Toen werd ze "uitgescholden", mensen vonden niet normaal. En toen heeft ze een nieuw topic geopend en heeft iemand of twee iemanden blijkbaar dat verpest.
    Maar ik ben het nog altijd met Kuyt eens.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blij dat ze geband is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Kan.
    Waarschijnlijk wel ja.

    Dankje, voor het versterken van de feiten (cat)


    Let it come and let it be

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Kan.
    Waarschijnlijk wel ja.
    Het komt erop neer dat iemand vroeg wat andere lelijk vonden, en toen zei Kuyt dikke mensen.
    Toen werd ze "uitgescholden", mensen vonden niet normaal. En toen heeft ze een nieuw topic geopend en heeft iemand of twee iemanden blijkbaar dat verpest.
    Maar ik ben het nog altijd met Kuyt eens.

    Maar er word alleen Misacotia vernoemd, waren er nog meer dan die tegen Kuyt begonnen?


    Let it come and let it be

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Kan.
    Waarschijnlijk wel ja.
    Het komt erop neer dat iemand vroeg wat andere lelijk vonden, en toen zei Kuyt dikke mensen.
    Toen werd ze "uitgescholden", mensen vonden niet normaal. En toen heeft ze een nieuw topic geopend en heeft iemand of twee iemanden blijkbaar dat verpest.
    Maar ik ben het nog altijd met Kuyt eens.

    Het was vooral een test. Ik wilde de discussie openen over waarom het wel geaccepteert word dunne mensen lelijk te noemen, maar wanneer je over dikkere mensen begint mensen moeilijk doen.


    ars moriendi

    Gelukkig zijn we van dat kind af, wat een idioot was dat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb alleen het begin van het topic gezien en daar was dat kind nog niet te bekennen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.