• De stelling van vandaag luidt:
    Het salaris van een docent moet afhankelijk worden van zijn kwaliteit

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, het zou eigenlijk wel beter zijn... Misschien geven ze dan eens beter les. Maar dat kan gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Ehh nee. Dan zou het ten eerste hypocriet zijn om deze methode alleen op leraren toe te passen, en de kwaliteit van een leraar is nogal moeilijk te bepalen.


    It's time to be happy again.

    Haha klinkt wel gruwelijk, maar om hier nou mee in te stemmen in the real world... beter niet.


    Numbers.

    Nou, echt oneens dus.

    Haha, dan zouden er een aantal leraren bij ons gratis moeten werken:Y)
    Oneens, want iedereen wordt gewoon per uur betaald, dus waarom geen docenten? De kwaliteit van een verkoper is toch ook belangrijk?


    To live would be an awfully big adventure

    Somethnholic schreef:
    Haha klinkt wel gruwelijk, maar om hier nou mee in te stemmen in the real world... beter niet.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Fitch schreef:
    Ehh nee. Dan zou het ten eerste hypocriet zijn om deze methode alleen op leraren toe te passen, en de kwaliteit van een leraar is nogal moeilijk te bepalen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    helemaal mee eens, maar onmogelijk uitvoerbaar. Ook teveel kans op corruptie, althans soort van ;) En op basis waarvan beoordeel je hun dan goed? ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Dat zou misschien wel beter zijn, maar dan gaan alle leraren van mijn school moeten leven van het minimum loon denk ik zo.:Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Dát zou nog eens een uitvinding zijn. Dan krijgen we eens goede lessen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Zo hard mee eens :'D


    -

    Eens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Momenteel wordt het op niveaus uitbetaald en het niveau waar een leraar op zit, dat wordt bepaald door de kwaliteit van het onderwijs dat de docent verschaft. En dan bedoel ik niet dat het gaat om havo, vwo, vmbo, etc, maar er zijn al niveaus voor leraren waar schalen aan vast hangen voor het salaris. De kwaliteit van een docent op de middelbare school wordt hierdoor bepaald, dus technisch gezien is in Nederland dit systeem er al.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nope
    als die kinderen slechte punte krijge omdat ze dom zijn *kijkt zichzelf aan* meoten de leraren niet minder betaald krijgen,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.