• What's your favourite scary movie?

    Ik heb gisteren Scream4 met wat vriendinnen gekeken. Ik vond hem best goed. Alleen gaat een zo'n meisje het verpesten door precies de spannende stukjes te praten... ;S Maar dat maakt even niet uit. Wat vonden jullie van Scream4?


    Being happy is a choice ~

    Hmm. Ik vond hem nogal saai, hij lijkt heel erg veel op 1, 2 en 3. En op het begin leek het alsof er paarse gelei uit hun lichamen kwam in plaats van bloed.

    Ik heb Scream alleen gezien bij ScaryMovie :'O !


    ars moriendi

    Starkiller schreef:
    Hmm. Ik vond hem nogal saai, hij lijkt heel erg veel op 1, 2 en 3. En op het begin leek het alsof er paarse gelei uit hun lichamen kwam in plaats van bloed.


    Hij lijkt idd wel veel op 1, 2 en 3... En dat van dat bloed is ook wel zo. Ik vond hem misschien ook maar leuk omdat we met zo'n grote groep de film keken, haha (A)


    Being happy is a choice ~

    ik vond scream 4 echt grappig (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Hij lijkt idd wel veel op 1, 2 en 3... En dat van dat bloed is ook wel zo. Ik vond hem misschien ook maar leuk omdat we met zo'n grote groep de film keken, haha (A)


    Haha :'D Wij vonden het helemaal niet eng, we moesten allemaal lachen als er iets gebeurde. Maar toen gingen we later over straat lopen, en toen was álles opeens eng.

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Hij lijkt idd wel veel op 1, 2 en 3... En dat van dat bloed is ook wel zo. Ik vond hem misschien ook maar leuk omdat we met zo'n grote groep de film keken, haha (A)


    Haha :'D Wij vonden het helemaal niet eng, we moesten allemaal lachen als er iets gebeurde. Maar toen gingen we later over straat lopen, en toen was álles opeens eng.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Haha :'D Wij vonden het helemaal niet eng, we moesten allemaal lachen als er iets gebeurde. Maar toen gingen we later over straat lopen, en toen was álles opeens eng.


    Jaaa, dat hadden wij ook! Wij moesten ook STEEDS lachen. Soms was de manier waarop iemand dood ging heel grappig ;D


    Being happy is a choice ~

    Starkiller schreef:
    (...)

    Haha :'D Wij vonden het helemaal niet eng, we moesten allemaal lachen als er iets gebeurde. Maar toen gingen we later over straat lopen, en toen was álles opeens eng.


    Ik vond de film ook niet eng. Maar dan wordt het avond en dan ben je alleen thuis, en dan wordt het toch iets enger :)


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Astronomy schreef:
    ik vond scream 4 echt grappig (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Grappig, ik lach iedere keer in een deuk. Maar ik heb hem niet afgezien, mijn vriendin en ik vond hem saai worden.
    Maar 1,2&3 vond ik persoonlijk beter.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet gezien. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vond hem aan de ene kant een beetje saai, ja sorry ligt vast aan mij. De Grugde vond ik leuker en enger. En dit vond ik wat meer thriller achteriger, alhoewel het nog steeds wel een horrofilm was. Het laatste gedeelte vond ik wel wat leuker, maar ik dnek dat ik het leuker had gevonden als er echte monsters in zaten en niet mensen in pakken met een halloween masker. Maarja das mijn mening (:

    P.S. Ik heb de andere scream's niet gezien..

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 17:12 ]