• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Waarom ga je er een topic over maken als het een vraag voor mods is. PB ze dan :'D


    -

    Ik snap het ook niet. Maar ik ben het sowieso vaker niet met de mods eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    Waarom ga je er een topic over maken als het een vraag voor mods is. PB ze dan :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk :'D


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    Waarom ga je er een topic over maken als het een vraag voor mods is. PB ze dan :'D


    Omdat ik niet alle mods tegelijk kan pben en je kan niet steeds hetzelfde bericht versturen, tada.


    Your make-up is terrible

    Ik snap het nog wel, anders wil iedereen er zijn mening over geven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Countenance schreef:
    Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk :'D

    Dat ook (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Okay.

    Dit gaat of ruzie worden waarna het topic word gesloten, of het topic wordt gelijk gesloten.


    quidquid excusatio prandium pro

    iPotter schreef:
    Ik snap het nog wel, anders wil iedereen er zijn mening over geven.


    Ja, maar als het in 1 topic blijft, is het opzich niet zo erg.
    Toen iedereen zijn mening ging geven over Jills ban in verschillende topics zei geen mod er iets van.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    Okay.

    Dit gaat of ruzie worden waarna het topic word gesloten, of het topic wordt gelijk gesloten.

    Dan worden we genaaid door de roodbloeden, omdat ze nieteens antwoord hebben gegeven :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Ik ben het er wel mee eens, eigenlijk :'D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Je mag toch sowieso geen topics over 1 user openen?
    ik weet niet over welk topic dit gaat, maar ik vermoed over die user die geband is die zo tegen Kuyt bezig was gister, toch?
    Dat was een topic over die user specifiek, volgens mij mag dat niet.

    ik kan fout zitten. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar als het in 1 topic blijft, is het opzich niet zo erg.
    Toen iedereen zijn mening ging geven over Jills ban in verschillende topics zei geen mod er iets van.

    -dom-
    Whothefuck is Jill?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    -dom-
    Whothefuck is Jill?


    Dat vroeg ik me ook al af.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan worden we genaaid door de roodbloeden, omdat ze nieteens antwoord hebben gegeven :"D


    Hahaha. :'D


    Your make-up is terrible