• Plaats hier alles over Paramore.
    Je story, weetjes, nieuwtjes. Noem maar op (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    PARAMOOOOOOOOOORE <3
    7 November komen ze schijnbaar met een nieuw nummer , Hello Cold World.

    Deze foto postte Hayley op de site en als je goed kijkt zie je een stuk tekst van Hello Cold World *O*


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Mag ik de link van die afscheids blog? );

    Die heb ik niet meer, sorry. Ik zou het forum nog eens goed doorzoeken, want volgens mij heb ik 'm van Q gehaald?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Die heb ik niet meer, sorry. Ik zou het forum nog eens goed doorzoeken, want volgens mij heb ik 'm van Q gehaald?


    Zou je dan kunnen samenvatten wat hayley voor ergs deed?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik vond ze vroeger beter.. mijn favoriete cd blijft RIOT (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Zou je dan kunnen samenvatten wat hayley voor ergs deed?

    Die blog was zo gigantisch groot dat ik dat niet goed meer weet. Het komt ook helemaal anders over, dus ik zou toch maar die blog lezen. Hetgene wat ik me nog herinner is dat ze enkele dingen schreven als 'ze draagt altijd shirts met daarop: "Paramore is a band", maar blablabla', ze zou iets hebben gedaan met de platenmaatschappij, dingen zomaar hebben gedaan waar de groep het niet mee eens was, ze konden zich ook niet meer vinden in haar teksten en gaven daarbij een voorbeeld dat ze vergeleken met het omgekeerde uit de Bijbel en ook de zin 'the truth will never set you free' etc. Ik kan het écht niet meer vertellen, je moet het gewoon lezen want zoals ik het nu zeg lijkt het overdreven, wat nochtans niet zo is na die blog te lezen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Seel schreef:
    ik vond ze vroeger beter.. mijn favoriete cd blijft RIOT (:

    Same here.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Die blog was zo gigantisch groot dat ik dat niet goed meer weet. Het komt ook helemaal anders over, dus ik zou toch maar die blog lezen. Hetgene wat ik me nog herinner is dat ze enkele dingen schreven als 'ze draagt altijd shirts met daarop: "Paramore is a band", maar blablabla', ze zou iets hebben gedaan met de platenmaatschappij, dingen zomaar hebben gedaan waar de groep het niet mee eens was, ze konden zich ook niet meer vinden in haar teksten en gaven daarbij een voorbeeld dat ze vergeleken met het omgekeerde uit de Bijbel en ook de zin 'the truth will never set you free' etc. Ik kan het écht niet meer vertellen, je moet het gewoon lezen want zoals ik het nu zeg lijkt het overdreven, wat nochtans niet zo is na die blog te lezen.


    Hmm... Oké, eigenlijk denk ik dat ik het toch liever niet lees :Y) gewoon omdat het me beeld van hun dan verpest :/ toch bedankt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Zou je dan kunnen samenvatten wat hayley voor ergs deed?


    Ik geloof dat ze o.a. zeiden dat de platenmaatschappij eigenlijk Hayley als solo artiest wilden, maar zij wilde dat niet. Veel mensen zagen alleen Hayley als Paramore , en niet de rest van de band. Hayley zei dat Brand New Eyes ze dichterbij elkaar had gebracht als band , maar de Farro's zeiden dat het ze alleen maar verder uit elkaar dreef. Ze waren gewoon niet gelukkig meer.

    Maar als je een echte fan bent / was dan weet je dat Paramore meer is dan alleen Hayley. Maar aan de andere kant , als Hayley eruit stapt dan kun je de band wel vergeten. Ze is en blijft toch het gezicht van de band.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Desrosiers schreef:
    (...)

    Ik geloof dat ze o.a. zeiden dat de platenmaatschappij eigenlijk Hayley als solo artiest wilden, maar zij wilde dat niet. Veel mensen zagen alleen Hayley als Paramore , en niet de rest van de band. Hayley zei dat Brand New Eyes ze dichterbij elkaar had gebracht als band , maar de Farro's zeiden dat het ze alleen maar verder uit elkaar dreef. Ze waren gewoon niet gelukkig meer.

    Maar als je een echte fan bent / was dan weet je dat Paramore meer is dan alleen Hayley. Maar aan de andere kant , als Hayley eruit stapt dan kun je de band wel vergeten. Ze is en blijft toch het gezicht van de band.


    Tja... Ik ben nu iets van een half-jaar lang fan dus weet nog niet zo verschrikkelijk veel van ze ;X Maar ik wist inderdaad wel dat er bandleden waren gestopt. Toch best wel naar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nialltastic schreef:
    Proud to be called a Parawhore, lmfao.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Mag ik de link van die afscheids blog? );


    Afscheidsblog Josh Farro


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb Hello Cold world & Renegade al. Een vriend van me kocht zo'n pack en hij krijgt binnenkort 'In the mourning' ook nog.

    Andomedae schreef:
    Ik mis Zac :-(

    Ahhahahaa, Zac niet alleen..