• Ik heb gisteren een heel leger van die gummy beertjes gemaakt tegen me broerdje.
    doen jullie ook wel zoiets? (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ja xd.


    I am an idiot, I move.

    nee ik heb een zus die 10 min ouder is en een broer van bijna 17


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is niet kinderachtig, dat is slim. Je moet je toch kunnen verdedigen tegen evil broertjes. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, dat is lief.
    Maar ik doe het nooit, de mijne -mijn broer- is 16.


    effort never betrays you

    Nee hoor -kuch-

    Mijn zusje van 2 ging gisteren een K3 cd luisteren, en ik ging keihard meezingen :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Square schreef:
    Dat is niet kinderachtig, dat is slim. Je moet je toch kunnen verdedigen tegen evil broertjes. :Y)

    Yeah eindelijk iemand die het begrijpt (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Hahaha, leuk :D

    Ik speel met playmobiel samen met mijn neefje van 3 xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol, jij en ik kunnen vrienden worden! (krul)
    Ik heb zo wel mijn momenten ook, ja. Vooral mijn ouders moeten het dan meestal bezuren aangezien ik als enige nog thuis ben. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Lol, jij en ik kunnen vrienden worden! (krul)
    Ik heb zo wel mijn momenten ook, ja. Vooral mijn ouders moeten het dan meestal bezuren aangezien ik als enige nog thuis ben. :Y)

    Ahahaha, Iemand die me begrijpt. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    als ik me triest voel ga ik altijd met de playmobile van me zusjes spelen:$
    helpt wel hor(A)


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    stiekum moet ik nu wel lachen :P

    maar is niet kinderachtig :Y)(krul)


    My heart is yours and so am I

    Dat is awesome! Ik doe het niet, want mijn broer is 19 haha. Ik speel nog wel met de barbies, samen met een vriendin van mij. Geniaal hoe lelijke kledingcombinaties je kunt maken (krul).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Dat is awesome! Ik doe het niet, want mijn broer is 19 haha. Ik speel nog wel met de barbies, samen met een vriendin van mij. Geniaal hoe lelijke kledingcombinaties je kunt maken (krul).

    Ahahaha leven de barbie's (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Square schreef:
    Dat is niet kinderachtig, dat is slim. Je moet je toch kunnen verdedigen tegen evil broertjes. :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    hahahah schattig, ik doe soms wel heel achterlijk tegen mijn hond ja ;p ik geen broertje-zusje of wat dan ook dus


    No regrets, just love