• Je moet minimaal boek 1(Mooie meisjes hebben gruwelijke geheimen) gelezen hebben om dit te begrijpen of de serie gezien hebben.

    Aria Montgomery= CrispsPink
    Mike Montgomery=
    Bryon Montgomery=
    Ella Montgomery=
    Ezra Fitz= Basecca
    Hanna Marin= Gnome
    Mona Vanderwaal=Unbroken
    Sean Ackard=
    Spencer Hastings= LJPayne
    Melissa Hastings= ginnygriffel
    Mevrouw.Hastings=
    Meneer.Hastings=
    Wren Kim=
    Ian Thomas=
    Jenna Canavaugh=
    Toby Cavanaugh=
    Emily Fields= rooziehale
    Carolyn Fields=
    Maya St.Germain=
    Naomi Zeigler=
    Riley Wolfe=
    Kelly Hamilton=
    Nicole Hudson=
    Ben Coogan=
    Mevrouw.Ackard=
    Meneer.Ackard=
    Stery Rosiè Londstõn= MustacheMe
    Cooper Blüsh Londstõn= MustacheMe
    Topic 1
    •Iedereen die deelneemt aan deze Pretty Little Liars-RPG mag een nieuw topic openen
    •Je mag doen wat je wilt, als je maar je gedraagt als de rol
    •[ *tekst hier* ] betekend dat je NIET in je rol, zet de naam van je rol bovenaan inje post dat betekend dat je in je rol zit.
    •Je kan rollen verzinnen, dan moet je dit lijstje invullen:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(Bekend persoon, erbij vermelden wie) :

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    -Mona is net als in de boeken 'A', dus degene die Mona is kan gewoon voor haar typen. Wij weten wie A is, maar onze personages niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga even een rol invullen :9~
    Mag je er 2? (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zijn er nog vragen??
    Ik zal zo straks even weggaan om op de laptop te gaan(zit nu achter mijn iPod). Dan kan ik een cover voor deze RPG maken


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    MustacheMe schreef:
    Ik ga even een rol invullen :9~
    Mag je er 2? (:



    Ja het maximum is 2. Dus je mag twee, maar niet drie.
    Thnx


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Heeft iedereen de link naar de RPG gezien?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    Ja het maximum is 2. Dus je mag twee, maar niet drie.
    Thnx


    Oke (:
    Dan maak ik even een broer en een zus, is het dan oké dat die nieuw zijn in rosewood? ;3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Oke (:
    Dan maak ik even een broer en een zus, is het dan oké dat die nieuw zijn in rosewood? ;3



    Het is goed als ze nieuw zijn in Rosewood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik zou melissa wel willen!!!


    (L)

    Volledige naam: Stery Rosiè Londstõn.
    Leeftijd: 18.
    Woonplaats: Eerst woonde Stery in Parijs, 9 jaar geleden zijn ze naar New York verhuisd en nu woont ze nog maar net in Rosewood.
    Uiterlijk:


    Stery heeft golvend eikenbruin haar, dat ze meestal los of opgestoken draagt. Stery heeft lichtbruine ogen en draagt meestal een grote Ray-Ban bril. Stery is er slank en heeft een mooi gevormd figuur. Ze draagt meestal dure kleding van de bekendste merken of haar zelf ontworpen jurkjes. Stery is ongeveer 1.77, niet erg lang dus. Stery is Indonesisch. Ze draagt meestal lichte make-up en de kleuren roze & zwart.
    Innerlijk: Met Stery kan je heel goed lachen, ze is niet al te serieus maar wel heel brutaal. Stery kan niet goed voor zichzelf en andere opkomen, ze is dus ook niet god in ruziën. Soms is ze wat chagrijnig maar dat maak je zo weer goed door een leuk grapje of iets te eten. Stery is vreselijk bang voor het donker en tegen horror films kan ze ook niet goed. Stery kan niet eten met bestek, enkel met stokjes.
    Intresses: Stery is niet erg sportief maar wel heel creatief! Ze ontwerpt haar eigen kleding en wil later ook iets doen met mode. Ze is heel goed in tekenen en overige crea dingen.
    Verleden: Stery heeft een goed verleden gehad, helaas is ze wel vaak verhuisd en heeft veel moeten achterlaten.
    Liefde: Stery heeft een vriendje in Parijs.
    Extra: Stery is gek op Smoothie's, donuts en chocola.
    [Zoiets?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Het is goed]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volledige naam: Cooper Blüsh Londstõn.
    Leeftijd: 18.
    Woonplaats: Eerst woonde Cooper in Parijs, 9 jaar geleden zijn ze naar New York verhuisd en nu woont hij nog maar net in Rosewood.
    Uiterlijk:


    Cooper heeft stijl (geverfd) rood haar, zijn echte haarkleur is net als zijn tweeling-zus eikenbruin haar. Hij draagt meestal een muts of pet. Cooper heeft donkerbruine ogen en draagt meestal een grote nerden bril. Cooper is aardig slank en is stevig gebouwd. hij draagt meestal dure kleding van de bekendste merken. Cooper is ongeveer 1.84, niet erg lang dus. Cooper is Indonesisch.
    Innerlijk: Cooper is meestal rustig, zo niet heeft hij of red bull of chocola op. Cooper is erg vriendelijk en behulpzaam. Als hij ergens is waar hij liever niet wil zijn kan hij koppig of verlegen worden. Als je hem beter leert kennen en hij je vertrouwt kan je erg gezellig met hem lachen.
    Intresses: Cooper kan heel goed skaten en heeft een eigen bmx, waar hij overigens ook heel goed op is. Voor de rest is hij dol op fotografie en alles wat daar omheen hangt.
    Verleden: Cooper heeft een goed verleden gehad, helaas is hij wel vaak verhuisd en heeft veel moeten achterlaten.
    Liefde: Nope.
    Extra: Cooper is gek op alles wat je kan eten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."