• http://www.quizlet.nl/stories/52470/almost-dead--vampire-story/?message=312
    Mijn verhaal gaat over vampieren en in de toekomst waarschijnlijk over weerwolven en heksen.
    Ik heb een paar rollen nodig..
    - Een gevaarlijke moordende personage (liefste een vampier)
    Andere soort personages zijn ook welkom!
    wat er duidelijk moet zijn;

    Naam;
    Leeftijd + geboortedatum;
    Geslacht; belangrijk!! haha
    Uiterlijk; liefst ook foto!
    Karaktereigenschappen;
    soort; (weerwolf,vampier,heks,mens etc...)
    Info over persoon;

    Alvast bedankt! ;D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:41 ]


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Naam; Mason Guidetti
    Leeftijd + geboortedatum; 22 jaar (23'01'UNKNOWN)
    Geslacht; Man
    Uiterlijk; liefst ook foto!


    John Mayer
    Karaktereigenschappen; Hij is slecht, puur en puur slecht. Het enige wat hij wil is mensen vermoorden en ze leeg zuigen (taak als vampier...). Hij heeft een heel klein beetje liefde in zich, maar dat is haast niet te vinden. Hij is verder redelijk sportief en heeft soms last van agressie en zijn lusten als vampier. Hij is haast onbuigzaam en erg eigenwijs. Hij is een goede leider, maar een slechte volger.
    soort; (weerwolf,vampier,heks,mens etc...) Vampier
    Info over persoon; Hij leeft alleen, dat doet hij graag. Hij heeft geen familie meer, op een gestoord nichtje na. Hij heeft zijn eigen ouders vermoord in een ruzie. Verder vindt hij het moeilijk om mensen te vertrouwen en zichzelf open te leggen.
    Hij doet ook niet aan zwakkelingen dieëtjes. Hij drinkt vers mensenbloed.

    Als je nog meer info wilt..
    Succes! :)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:26 ]


    Everything Is Impossible

    Naam: Mohana Gale
    Leeftijd + geboortedatum: 20 jaar. (01-01-1991)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Slank, rood haar, groen/blauwe ogen.
    Karaktereigenschappen: Ongeduldig, sarcastische humor, vrij op de achtergrond, direct, heeft niet veel tact.
    soort: Heks.
    Info over persoon: Niemand weet echt alles over haar, ze is best mysterieus.


    26 - 02 - '16

    Naam; Cilia Zaman
    Leeftijd + geboortedatum; 7-6-1911
    Geslacht; Vrouw
    Uiterlijk;


    Lichtblond haar en groen-blauwe ogen. Cilia is ongeveer 1.65 m lang en heeft een zeer lichte huid
    Karaktereigenschappen; Cilia is sluw en kan heel geduldig zijn. Ook is ze heel erg eigenwijs en koppig. Ze kan ook heel erg gemeen zijn en is ook beetje sadistisch. Ze kan heel erg kwaad worden
    soort; Vampier
    Info over persoon; Ze is een mensenbloed drinkende vampier. Maar ze drinkt alleen het bloed van verkrachters en moordenaars, aangezien dit altijd mannen zijn drinkt ze alleen maar mannen bloed. Ze is zelf verkracht en bijna vermoord vandaar haar voorkeur om alleen verkrachters en moordenaars leeg te drinken. Daarnaast vind ze het niet erg als ze een andere vampier een van haar potentiele prooi leeg drinkt maar als ze iemand heeft uit gekozen als prooi dan zal ze vechten als een andere vampier die prooi van haar probeert af te pakken. Ze leeft altijd alleen en heeft geen behoefte aan gezelschap. Maar houdt haar menselijke familie in de gaten hoewel het nu natuurlijk allemaal nakomelingen zijn van haar familie's


    Physics is awesome

    Tot nu toe, doen alle 3 de rollen mee met mijn verhaal! :)
    - ik zal het even laten weten dat ze mee doen,
    - als het hoofdstuk is gepost met deze personage zal ik het even zeggen tegen je!
    - Als de personage overlijdt (komt niet altijd voor)
    - Als de personage terug komt of verdwijnt.

    Ik heb al 3 leuke ideeën voor deze rollen!
    Er kunnen altijd meer rollen komen! ;D


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Naam; Lara Sofia Pudney
    Leeftijd + geboortedatum; 24 jaar en 20-2-1987
    Geslacht; Vrouw
    Uiterlijk;


    Lichtblond-bruin haar, dat over haar schouders valt en ze heeft bruin-grijze ogen. Ze heeft een lichtbruine tint qua huidskleur. Ze is ongeveer 1.70 m lang
    Karaktereigenschappen; Lara is altijd geduldig, leergierig en behulpzaam. Ze is heel intelligent. En ze staat altijd voor haar vrienden en vriendinnen maar als iemand misbruikt probeert te maken heeft ze dat meteen door. Ze kan zichzelf goed verdedigen. Als iemand echt spijt heeft van zijn of haar daden vergeeft ze diegene. Ze beoordeelt altijd iedereen op hun innerlijk
    Soort; Heks
    Info over persoon; Ze werkt als verpleegster(als dat mogelijk is) en geneest soms mensen die eigenlijk niet meer kunnen worden genezen. Ze haat ruzie en kan er totaal niet tegen als twee mensen tegen elkaar schreeuwen. Haar vader en moeder maakte vroeger iedere dag ruzie en schreeuwden iedere dag tegen elkaar. Ze heeft haar opleiding tot verpleegster gevolgd in een andere stad dan waar haar ouders wonen en heeft zo min mogelijk contact met hun.


    Physics is awesome

    Naam; Adriana Haven Merlin
    Leeftijd + geboortedatum; 17 years old (6th September 1994)
    Geslacht; Female
    Uiterlijk; Long dark brown curly hair, blue/grey eyes with long eyelashes and slighty tinted.


    Karaktereigenschappen; She's friendly and honest, but if you provoke her she can be mean and bold! If you need her, she's always there for you. She can be stubborn like hell, but eventually she will forgive you if you did something wrong. But also doesn't trust people easly. She can be a mystery; it's like you sometimes don't know what she's thinking about.
    Soort; Witch
    Info over persoon; She lives with her father because her mother left them when she was little or that's what she thought. She doesn't have any brothers or sisters. Like to hang out in the park; reading books. She have friends, but she doesn't fully trust them.
    When she found out her father lied about her mother who left them, she was so angry and that's when her magic were unlocked. She learned about where her mother came from and who she really is. Adriana discovered that she's a descendant of Merlin (in the time of King Arthur). First she was scared but after finding an old ancient book that was passed to her mother, she learned how to use the magic.

    Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik in het Engels schreef, maar ik vond het gemakkelijker dan in het NL. Waarschuw me als ik een rol heb. (a)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:48 ]


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -