• Eeyy sgatties.
    ja de titel zegt het al. ik wil graag sparen voor een leptop. als goed is kan ik die al na de kerstvakantie kopen want ik werk. maar nu is mijn vraag.

    welke merk vinden jullie het best en heeft een redelijke prijs.
    Ik kan meestal niet kiezen dus vandaar xD.
    xx(K)

    Ikzelf hep een hele oude van Dell, alleen no internet -_-'

    Dell nogwattes.

    IK VIND APPLES MOOI.<3 en vooral die witte, maar grijze ook. Omdat TH die heeft (kwijl) xD. Maar ik denk dat Dell wel een goed merk is, en volgens mij ook niet te duur [a] Ik hep eigelijk geen idee. En al neem je een saaie laptop, LANGLEVEN PLAATJES, EN STICKERS!^^

    Goodluck<3

    BTW: er zijn ook van die sties waar je supergoedkoop laptops kan kopen. Ze zijn niet het nieuwste van het nieuwste maar wel goed

    Ikzelf hep een hele oude van Dell, alleen no internet -_-'

    Dell nogwattes.

    IK VIND APPLES MOOI.<3 en vooral die witte, maar grijze ook. Omdat TH die heeft (kwijl) xD. Maar ik denk dat Dell wel een goed merk is, en volgens mij ook niet te duur [a] Ik hep eigelijk geen idee. En al neem je een saaie laptop, LANGLEVEN PLAATJES, EN STICKERS!^^

    Goodluck<3


    haha ja..maar zoizo wil ik een zwartje ofzo. dat vind ik altijd wel mooi. en stickers kan idd ja. maar ik ben op begin altijd zuinig. en weet je. ook al heb ik een saaie. ik heb er wel een en kan lekker op mijn bed msnnen en Quizletten:D.