• oke ik zit een beetje in de knoop:

    ik weet niet precies welke styl ik heb:S

    een kleine omschrijving


    Ik ben een meestal vrolijk persoon wat van velle kleuren houd. ik hou totaal niet van dingen die om mijn armen bungelen zoal arembanden enzo maar wel van haar klippjes en gekleurd haar.
    ik heb mij ogen vaak zwart met blauwe of gele mascara. ik heb zwart haar en ik daarh meestal zwarte kleding. muziek staat op nummer 1 bij mij en ik hou totaal niet van met de mode mee.
    ik wil graag mezelf zijn en ik hou niet van mensen die mij nadoen of met me meel lopen.



    ben ik nou Scene (dat dacht ik eerst) of Emo

    ik wet het Emo's die zijn meestal (ik zeg niet altijd) wat meer depresief. maar er zijn ook emo's met een goed zelf beeld.



    Zeg maar:

    Scene of Emo


    danke(K)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    miss een eige stijl :D


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    miss een eige stijl :D


    kan ook:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Euhm een beetje een mengeling van de twee zou ik zeggn, dat is toch tof
    Allee ik bedoel ik ben een mengeling van Skater en emo nou jah ik bedoel kwa kledingsmaak he
    Niet dat je dat bent gewoon, ik heb het hier gewoon over je kleeding he


    Live life limitless.

    Geen van beiden, je kan volgens mij gewoon niet een bepaalde stijl hebben je bent gewoon wie je bent, dat is dus jou stijl, Iedereen is anders, en ja als ze dan iemand met iets teveel eyeliner een emo noemen, daar kan ik ook niets aan doen.x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    oke danke julie helpen me egt want ik zit al een tijdje te uit frutselen wa ik ben ma ik ben dus gwn eigestijl:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Marischa-stijl

    =)


    Winter is coming.

    Scene denk ik?? Weet niet.'

    Moet het altijd een hokje zijn?

    Moet het altijd een hokje zijn?

    precies he :S


    Je bent gewoon jezelf! daar gaat het om:O


    Winter is coming.

    Mijn stijl is SAMMYJOE


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Euhm... waarom zou je een soort stijl moeten hebben? Wat maakt dat uit =S

    danke allemaal deze mag gesloten worden


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Uuhm .. Maakt dat uit? o_Ô


    Mew <3

    Labels zijn gay.


    blame the bully.

    Scene maar ik denk dat je vOoral een eigen styl hebt x3


    A. ikmisje.