• Het is vandaag dus goed weer, ik bel dus mijn vriendin op om te vragen of ze mee wilt komen skaten, ze zegt dat ze nu al ergens naartoe gaat met haar familie, ik nog 2 andere vriendinnen bellen, zeggen ze juist hetzelfde. Dan besluit ik maar om thuis te blijven. Ik vraag aan m'n ouders of wij misschien niet ergens naartoe kunnen gaan, naar een park of gaan picknicken. Zeggen ze natuurlijk nee, we hebben het veel te druk. Van m'n ma kan ik dat nog wel begrijpen, maar va m'n vader écht niet, want het enige wat hij doet is voor de tv hangen. 2 minuten later zitten m'n ouders ruzie te maken, en zegt m'n vader zelfs tegen m'n ma: Ik snap niet waarom ik ooit ben getrouwd met jou. Ik was echt hard geschrokken van dat. Nu zit hij flessen wijn in een zak te doen, en gaat hij vertrekken naar een vriend van hem. Hij is al vaker dronken thuisgekomen, maar ik hoop dat dat vandaag niet opnieuw gebeurt. Conclusie: Terwijl bijna al mijn vriendinnen lekker gezellig gaan picknicken, zit ik hier met een kille sfeer thuis op Q.

    Begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen op Q. met veel ergere problemen, maar dit moest er gewoon even uit.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 14:27 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat lijkt me echt een vreselijk gevoel..
    Sterkte.


    Your make-up is terrible

    Aaawh das echt rot! Hoop voor je dat het goed komt. D:

    Assassin schreef:
    Dat lijkt me echt een vreselijk gevoel..
    Sterkte.


    comfort in c h a o s

    Ocharme toch, ik vind het zo erg voor je. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ocharme toch, ik vind het zo erg voor je. ):


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vreselijk! ´o.ò
    Sterkte ):


    Owl you need is love.

    Aahw, dat is echt rot. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bedankt allemaal. Het geeft me echt zeker veel steun, nu is m'n vader naar z'n vriend, maar gelukkig doet m'n moeder nog wél redelijk tegen me.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 14:47 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Als je een PB wilt sturen en er even over wilt praten; mijn inbox mag je altijd spammen met wat je dwarszit. Ik zal je helpen, want dit is ook herkenbaar voor mij. Niet dat mijn vader dronken thuis komt ofzo, maar wél dat ze telkens ruzie maken en negatieve dingen roepen naar elkaar. Pak oordopjes en ga muziek luisteren. Zet je even van de wereld af, of ga zelf skaten. Haal tenminste wat frisse lucht.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    Als je een PB wilt sturen en er even over wilt praten; mijn inbox mag je altijd spammen met wat je dwarszit. Ik zal je helpen, want dit is ook herkenbaar voor mij. Niet dat mijn vader dronken thuis komt ofzo, maar wél dat ze telkens ruzie maken en negatieve dingen roepen naar elkaar. Pak oordopjes en ga muziek luisteren. Zet je even van de wereld af, of ga zelf skaten. Haal tenminste wat frisse lucht.


    Ga ik denk ik doen straks.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het zelfde hier, maar met mijn moeder.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als iemand het wil weten, hij is (redelijk) nuchter thuis gekomen. En enorm vroeg O__o


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beastcrash schreef:
    Aahw, dat is echt rot. =/


    26 - 02 - '16

    Ooh Quizlet is ook leuk!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse