• Ja, waarom zijn er daar van zo weinig? Want eigenlijk moeten hun toch de ruzie's oplossen? En nu doen de moderator's dat. Oké het is ook hun werk om dat te doen maar de Bemiddelaars zijn daar toch voor?

    Sorry als hier al een topic over is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat doen de mods toch niet echt? Ze sluiten wel topics waar ruzie is en zo, maar ik geloof niet dat ze het echt oplossen. En de bemiddelaars geven zelf aan dat ze met genoeg zijn, heb ik ergens gelezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De bemiddelaars hebben zelf altijd gezegd dat ze met genoeg zijn, dus ja. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Simpel: omdat er niet meer nodig zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat doen we ook (althans, dat proberen we), als users onze kant op komen. Dus wij werken dmv PB's, als bijv. Pietje zegt: ja, ik heb problemen met Jantje om die en die reden.
    Bij topics heeft 't weinig zin omdat we niet bij machte zijn sancties uit te delen in geval van ruzie in een topic. Hoe graag ik 't soms ook zou willen, ik kan niet zeggen: Aight, als jullie nu niet heannig doen volgen d'r waarschuwingen. Da's 't punt dat moderators ingrijpen ;]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Anitaaa schreef:
    Simpel: omdat er niet meer nodig zijn.

    ^
    And this :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Anitaaa schreef:
    Simpel: omdat er niet meer nodig zijn.

    Ik zie er altijd maar 1tje, dus jullie vinden 1 genoeg dan? Soms hebben toch meerdere mensen problemen?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:52 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    (...)
    Ik zie er altijd maar 1tje.

    True, Youleftme is wat minder op 't forum dan ik. Maar tot nu toe valt het prima met twee man te bolwerken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    True, Youleftme is wat minder op 't forum dan ik. Maar tot nu toe valt het prima met twee man te bolwerken :]

    Eigelijk maakt het voor mij helemaal niet uit hoor. Maar ik dacht ja, waar zijn die bemiddelaars nou? Maar jou zie ik eigelijk altijd. Maar inderdaad Youleftme zie ik heel soms, maar dat is niet vaak hoor. En ik denk ook dat mensen meer aan jou zouden durven vragen dan aan Youleftme omdat ze niet zo vaak online is. Maar als jullie het niet zwaar vinden oké dan. Mijn probleem niet. (bloos)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja maar kijk: users moeten zelf naar bemiddelaars stappen. Een poging tot hulp haalt niets uit als je het zelf niet wilt, snap je?


    Has no one told you she's not breathing?

    Divion schreef:
    (...)
    Ik zie er altijd maar 1tje, dus jullie vinden 1 genoeg dan? Soms hebben toch meerdere mensen problemen?


    Het punt is dat mensen liever ruzie zoeken op het forum dan het op een 'volwassen manier' op te lossen en hulp te vragen aan de bemiddelaars, dus zolang er (bijna)niemand komt, valt er ook (bijna)niets te doen.

    Anitaaa schreef:
    Ja maar kijk: users moeten zelf naar bemiddelaars stappen. Een poging tot hulp haalt niets uit als je het zelf niet wilt, snap je?

    Nou als dus als bemiddelaars zien dat 2 mensen ruzie hebben mogen die niet vragen wat er dan is? Moet dan derict de mod's komen en zeggen dat ze moeten kappen of dat ze anders ban of straf krijgen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Divion schreef:
    (...)
    Nou als dus als bemiddelaars zien dat 2 mensen ruzie hebben mogen die niet vragen wat er dan is? Moet dan derict de mod's komen en zeggen dat ze moeten kappen of dat ze anders ban of straf krijgen?

    Neen, enkel als vriendin ofzo. Het is de bedoeling dat de users zelf bij hen komen, maar zoals Hel zegt: de meeste tieners hier vinden het natuurlijk veel leuker om op elkaar te zitten schelden op het forum i.p.v. volwassen te reageren ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Neen, enkel als vriendin ofzo. Het is de bedoeling dat de users zelf bij hen komen, maar zoals Hel zegt: de meeste tieners hier vinden het natuurlijk veel leuker om op elkaar te zitten schelden op het forum i.p.v. volwassen te reageren ;p

    Ach je hebt nou zo van die mensen hé. Maar oke dan (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse