• Er werd net een topic gemaakt van iemand die een mailvriendin zocht, en daarop kwamen, zeg, 10-15 reacties van mensen die wilden schrijven.
    Misschien is het een idee als je (als je dat wilt, ofcourse) hier een stukje dropt met hobby's enzo, zodat mensen daarop kunnen reageren (PB) en zo een penvriend(in) vinden.
    Bijvoorbeeld voor mij:
    Hobby's: tekenen, manga, anime, muziek, lezen...

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:29 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Naam: Sarita
    Leeftijd: 14
    Hobby's: Sporten, muziek luisteren, film kijken, winkelen.
    Ik hou van: Mijn huisdieren, sims 2, hongerspelen, harry potter, muziek, slapen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Colibre.
    Leeftijd: 19.
    Hobbies: Alles afzeiken met een beetje sarcasme, koffie leuten, tatoeëren, piercen, schrijven, piekeren over de maatschappij, schilderen, idioot doen met maten, niet weten hoe laat het is, theezakjes tellen en karma bijvullen.
    Favoriete muziek: Avenged Sevenfold, Judas Priest, Dead Kennedys, The Misfits, Mindless Self Indulgence, Megadeth, Anthrax, Rob Zombie, System Of A Down, en wel meer.
    Favoriete quote: 'Je ziet de dingen niet zoals ze zijn. Je ziet de dingen zoals je bent' - Socrates.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Naam: Colibre.
    Leeftijd: 19.
    Hobbies: Alles afzeiken met een beetje sarcasme, koffie leuten, tatoeëren, piercen, schrijven, piekeren over de maatschappij, schilderen, idioot doen met maten, niet weten hoe laat het is, theezakjes tellen en karma bijvullen.
    Favoriete muziek: Avenged Sevenfold, Judas Priest, Dead Kennedys, The Misfits, Mindless Self Indulgence, Megadeth, Anthrax, Rob Zombie, System Of A Down, en wel meer.
    Favoriete quote: 'Je ziet de dingen niet zoals ze zijn. Je ziet de dingen zoals je bent' - Socrates.


    Ik zit me eigen hier kapot te lachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Annelies (noem me PLEASE Liesch)
    Hobby's: Schrijven, Skaten, inline-skaten, Drama-club, muziek luisteren, potter-head zijn.
    muziek: Post-hardcore, dubstep, pop en one direction.

    stuur me please een pbtje op Q . :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 22:44 ]


    Love is louder.

    Naam: Bianca
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Badminton, pc, muziek luisteren
    Muziek: Pop, Rap, Hip-Hop, Dance | David Guetta, Enrique Iglesias, Jay Sean, Nicki Minaj, Flo Rida, Bruno Mars, Katy Perry, Pitbull,...
    Ik hou van: muziek luisteren, humor, dieren, mailen, chatten, nieuwe mensen leren kennen, Pirates of the Caribbean, Final Destination (en veel andere films), Playstation enzo, gek doen, plezier maken, ... (:

    Mensen met heel andere interesses mogen ook altijd mailen hoor. ^^ Maakt mij absoluut niet uit.


    Ik wil een tuin vol egels

    naam: lisanne
    leeftijd: 15
    hobby's: tekenen (kanutniet geweldig goed maar ik vind ut wel leukxD) lezen, koken, hockeyen en musical/toneel

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 7:59 ]


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    Naam: Daphne
    Leeftijd: 14
    Hobbys: tekenen (niet dat ik het kan) lezen, hardlopen, soms schrijven, muziek luisteren, sporten


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Naam: Stephanie but I only react to Em (cat)
    Leeftijd: 15
    Hobby's: schrijven, sarcasme, tekenen, lezen, dansen, foto bewerking, ontwerpen (van huizen), schelden op de autocorrectie en witchcraft.
    extra: ik ben een potterhead, hou van zowat alle soorten muziek, heb een zwak voor schoenen, kijk weinig tv en Rpg graag.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:26 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.