• Ik heb net mijn abonnementen lijst leeggemaakt en ik heb nog maar een story er tussen staan, dus ik zoek leesvoer! Ik heb wel enkele eisen:

    ~ABN of Engels geschreven
    ~geen ellenlange hoofdstukken van in de duizend woorden
    ~niet te veel hoofdstukken, zodat ik niet te veel moet bijlezen

    Ik lees
    Tokio hotel
    Twilight
    Onbekende personen
    Ik wil andere wel de kans geven, zolang ze niet bij het 'ik lees niet' lijstje staan

    Ik lees niet
    Harry Potter
    De hongerspelen
    One Direction
    Big Time Rush
    Justin Bieber
    16+

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 21:32 ]


    Ex astris, sciencia

    Hm helaas heeft mijn eigen story al veel hoofdstukken en zijn de laatste paar hoofdstukken nogal lang, dus dan zal ik die maar niet neerzetten, maar ik heb wel een story die ik samen schrijf met iemand en waar pas 1 chapter is, dus dan hoef je nog niet zoveel bij te lezen:


    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    We have only this moment, sparkling like a star in our hand - and melting like a snowflake. Let us use it before it is too late...
    - Eleanor Roosevelt






    I feel like a song without the words
    A man without a soul
    A bird without its wings
    A heart without a home
    I feel like a face without a name
    A child that lost its way
    And every day's the same
    Since you've gone away


    ~Begint op 1 Januari 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/70667/and-we-danced-on-broken-glass/
    -Onbekende personen (: enjoy


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Komaan, er zijn toch nog meer mensen met geweldige stories!


    Ex astris, sciencia

    Ik hen nog wel story's. Vier maal Twilight. Misschien dat je die leuk vind. Sommige hebben pas twintig hoofdstukken, maar sommige andere hebben er al 70, maar die is bijna afgelopen dus dan kun je hem op je eigen gemak uitlezen. Je moet maar even op mijn profiel kijken. :X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    Do you see the hills beneath the clouds?


    The stars as trails to lead you out
    Can you sense the pain? It's everywhere
    And if you try, you'll never care
    And the love you had
    When you were young
    Is right outside for all to come
    Because your life is full of pure desire
    A place so gloriously wired

    //starts 29 december.
    //author: Naveau
    //topic
    //soundtrack

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:26 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb er een paar. :Y)

    En we dansten op gebroken glas
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.
    Onbekende personen - Drama

    Ecstasy
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.
    Onbekende personen - Romantiek

    Vijfentwintig nachten tot de dood
    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.
    Onbekende personen - Avontuur - Fantasy


    I can't even think straight.