• Ik heb hier eigenlijk al een paar jaar last van, en het valt me steeds meer op.
    Volgens mij heb ik een braakfobie. Ik heb zelf al vier jaar niet meer overgegeven en als ik ook maar een klein beetje misselijk ben raak ik al bijna in paniek bij de gedachte dat ik dan moet overgeven. Zo af en toe drinkt mijn broer wel eens te veel en dan hoor ik hem 's nachts in het toilet overgeven, en ik kan daar absoluut niet tegen en probeer het niet te horen. En als er bij het avondeten wat over is dat door de wc moet worden gespoeld, weiger ik dat gewoon te doen omdat het net overgeefspul lijkt voor mij.
    Nu is dat op zich niet zo'n probleem, maar ik ben de afgelopen vier jaar wel een aantal keer behoorlijk ziek geweest doordat ik iets verkeerds had gegeten, en ik denk dat ik me een stuk beter had gevoeld als ik wel had overgegeven. Maar ik dwing mezelf alles binnen te houden, ik durf gewoon echt niet over te geven. Die vieze, brandende smaak, die geur, bah.
    Iemand die zich hierin herkent?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik begrijp wel dat je bang kan zijn voor iets en ik probeer haar ook te helpen om die plekken te mijden, maar dat lukt niet altijd natuurlijk ;x

    Ik geef als ik iets over heb van het avondeten aan de hond(:


    Wij ook. Maar niet alles lust onze hond :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als ik ziek ben wil ik júist overgeven! :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik wou dat ik makkelijker dingen binnen kon houden..


    26 - 02 - '16

    Ik kan ook niet overgeven. Ik heb wel eens geprobeerd mijn vinger in mijn keel te steken als ik ziek en misselijk was, maar overgeven homaar. Kokhalzen, maar daar blijft het bij.
    De laatste keer dat ik heb overgegeven was toen ik 4 was ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chandler schreef:
    Nee, het is niet leuk om over te geven, maar ik denk niet dat ik er een fobie voor heb.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Reassurance schreef:
    Ik kan ook niet overgeven. Ik heb wel eens geprobeerd mijn vinger in mijn keel te steken als ik ziek en misselijk was, maar overgeven homaar. Kokhalzen, maar daar blijft het bij.
    De laatste keer dat ik heb overgegeven was toen ik 4 was ofzo.


    Ik kan wel overgeven, maar mijn geen haar op mijn hoofd die ook maar overweegt het te doen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik kan wel overgeven, maar mijn geen haar op mijn hoofd die ook maar overweegt het te doen :')

    Haha nee ik snapte je punt hoor, we hebben niet hetzelfde.
    Ik was vroeger als kind héél bang dat mensen zouden gaan overgeven in pretparken. Dan wou ik altijd zo snel mogelijk weg bij de attractie als ik erin was geweest.
    Nu heb ik dat niet echt meer, gewoon eroverheen gegroeid. Maar ik kan dus nog steeds niet overgeven, echt wel vervelend als je ziek bent.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:48 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb al jaren niet meer overgegeven en word panisch als ik nadenk om over te geven. Ik kan het niet. Maar andere mensen die overgeven doen mij niks en braaksel zien doet mij ook niks.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Een hele goede vriendin van mij heeft dat ook.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hetzelfde probleem, vrees ik.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Totáááál geen last van.

    Sheeran schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem, vrees ik.


    Join the club. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het ook vies, getsie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb het zelfde allen ik geef gewoon nooit over ^^. In een auto door de bergen gaf ik ook niet over.De laatste keer was m 4 jaar terug ozo in een zwembad maar dat was echt een klein beetje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb dat probleem niet. Ik kots regelmatig de longen uit mijn lijf. Overgevoelig voor al die bacteriën in de lucht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.