• The House of Night - Rollentopic

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen: Je mag dus zelf rollen aanmaken! De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona, die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

    Ken je het House of Night niet, of wil je je kennis ophalen?
    Deze story zal je op weg helpen!
    Hier komen ook alle rollen in te staan.


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart

    Leerkrachten:
    - Cassiopea Nox - High Priestess - Muziek - Maeleena
    - Damian Vylore - Schermen/Vampyre sociologie - Captivity
    - Blake Douglas Shelton - Literatuur - Ramsays
    - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Drama - Captivity
    - Dawn Morena - Spaans - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Maeleena
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    [De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Wil je een rol in deze RPG?
    Vul dan het volgende lijstje in!
    Je mag meerdere rollen!
    [De Fledgling leeftijd is van 13 tot 20 jaar!]

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vampyre/Fledgling/Mens
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Talenten:
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings]
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Breng je veranderingen aan je karakter aan?
    Meld het even! ^^


    De RPG opent vanavond om 19.00 uur.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Melanie Clove McCarthy, maar ze heet vanaf nu Clove McCarthy.
    Leeftijd: 15
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:



    [^ Clove en haar zusje, ze zijn beide een Fledgling ]



    Karakter: Clove is gedisicplineerd, maar is altijd in voor grappen. Ze is aardig, maar zeer ongeduldig dus je kunt haar beter niet laten wachten. Ze is zo romantisch als een dooie slak, dus kun je beter niet recht voor haar neus gaan lopen zoenen. Ze is intelligent, maar is niet echt bepaald dol op leren. Ze is nieuwschierig en soms kan het zelfs irritant zijn.
    Talenten: Clove is heel goed in zingen en dansen, maar ze heeft niet echt speciale talenten. Mensen beweren dat ze de gave heeft om alle elementen op te roepen, maar zelf gelooft ze daar niks van en ze heeft ook geen zin in speciaal zijn.
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings] 5deklasser
    Geschiedenis: Clove is opgegroeid in Tulsa bij beide ouders. Ze had een vredig leven en was populair op school, maar toen ze dertien was werd ze gemerkt. Sindsdien woont ze in House of Night.
    Extra informatie: -

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:52 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik snap het hele verhaal nog steeds niet echt, maar ga wel meedoen (':
    Ik vul 'm zo in (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Leuk ben jij *O*
    Ik stuur je wel een PB-tje met wat duidelijkere uitleg


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ojaa een laatste vraag(I'm forgotten this) : In welke klas zit je als je 15 bent?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik volg het verhaal niet echt, maar het lijkt me wel leuk...

    Dat ligt er aan, wanneer ze naar de HoN kwam.
    13 -> 15 ->dat zou ze bij de vijfdeklassers zitten.
    als ze op haar 14de naar the house of night kwam, zit ze nu bij de vierdeklassers.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou wel mee willen doen, maar ik snap er helemaal niks van :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *wijst naar story in de beginpost*
    Daar vind je heel veel informatie! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Aisara Féria Niiréar
    Leeftijd: 17.
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Er zijn van die mensen met een perfect, rustig, ingetogen karakter. "Ze lopen in een rechte lijn; rollen hun voeten voor iedere stap rustig af; doen minutenlang over het kauwen van hun brood; begrijpen ook werkelijk wat er in de krant staat en veinzen geen interesse, maar vinden saaie dingen serieus interessant," zoals Aisara hen zou beschrijven. Zelf is ze totaal niet zo'n persoon. Aisara heeft zichzelf tot levensdoel gesteld dat ze zo puur en instinctief mogelijk wil leven, meer vanuit haar gevoel dan uit haar verstand. Daarbij is ze nogal licht ontvlambaar en heeft ze geen probleem met het vertellen van de waarheid. Het gevolg: ze doet waar ze zin in heeft, en vertoont vaak "ongepast gedrag". Misschien zou je nu verwachten dat ze erg kinderlijk is, maar dat is ze volkomen niet: ze praat met lange zinnen en gebruikt vreemde, poëtische woorden en constructies; ze is muzikaal; geïnteresseerd in de natuur; en eigenlijk zou ze best hoge punten kunnen halen, als ze er maar interesse voor zou tonen, en dat doet ze niet. Ze kan ook maar met zeer weinig mensen door één deur, omdat ze de meeste van hen te saai en gewoontjes vindt.
    Talenten: Zwaar talentloos als harpspelen geen talent is.
    Welke Klas: vijfde
    Geschiedenis: Haar ouders waren de meest burgerlijke personen die je je maar kunt voorstellen, en Aisara verveelde zich werkelijk dood. Ze heeft amper meer contact met ze sinds ze Gemerkt is, want dat past immers niet in het plaatje van het "ideale gezin". En eerlijk gezegd kan het haar weinig schelen. Als het over haar ouders gaat noemt ze hen altijd "verzorgers", "zaaddonoren" of "verwekkers"
    Extra informatie: -

    Vul de rest straks nog wel in. x:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:58 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *O* Ze ziet er nu al awesome uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yes! Ik vroeg me al af wanneer er een RPG ging komen. ;D
    Naam: Aella Jordan
    Leeftijd: 17
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Aella is op zich een rustig persoon. Ze is een dagdromer en houdt ervan om te zingen. Ze gelooft in ware liefde en is er zeker van dat de juiste persoon haar pad ooit zal kruisen. Soms kan ze opvliegend zijn. Aella zint op wraak als iemand haar iets heeft aangedaan wat haar niet bevalt. Verder houdt ze van muziek en kan soms wat rebels uit de hoek komen.
    Talenten: heeft een affiniteit voor lucht
    Welke Klas: 4th former
    Geschiedenis: Aella is Gemerkt geweest toen ze 16 was. Haar meeste vrienden hebben haar laten vallen, enkel haar beste vriendin praat nog steeds met haar. Haar moeder is trots dat ze Gemerkt is en komt haar regelmatig bezoeken op contactmomenten van de school. Haar vader is overleden toen ze erg jong was, dus ze heeft hem nooit echt gekend. Dit is iets dat erg gevoelig ligt bij haar, dus praat ze er haast nooit over.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:02 ]


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Naam: Hannah Pearson is haar echte naam, maar toen ze in The House of Night aankwam heeft ze gekozen voor de naam Myth
    Leeftijd: 17
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Hannah aka Myth is een redelijk mysterieus meisje. Ze heeft een hoop geheimen achter de hand, wat haar extra intrigerend maakt. Myth is niet zo sociaal. Ze is heel gesloten. De vrienden die ze heeft hebben contact gelegd met haar en niet andersom. Toch is ze een goede vriendin. Voor haar beste vriendin, Kate, zou ze haar rechterhand geven. Als iemand haar aanspreekt, zal ze echter altijd vriendelijk reageren. Myth legt zich liever toe op haar sporten, daar kan ze zich echt in de adrenaline verliezen.
    Talenten: Myth is een natuurtalent in het schermen en is in al de jaren dat ze op de school zit nog geen enkele keren verslagen. Ook is ze een goed paardrijdster. Haar paard heet Peregrine. Verder is ze heel geïnteresseerd in literatuur en haalt ook hoge punten voor dat vak.
    Welke Klas: vijfde
    Geschiedenis: Hannah Pearson is de dochter van een Engelse hertog. Ze werd gemerkt op het tuinfeest van haar familie in bijzijn van iedereen. Meteen kwam er een smet op het blazoen van de familie Pearson. Haar oudste broer Ashton en haar moeder weigerden nog tegen haar te spreken. Voor haar vader was ze dood. Enkel haar jongste broer Tristan steunde haar in haar lot. Haar vader weigerde haar echtenaar de Engelse school van de nacht te gaan en sloot haar op. Tristan heeft haar bevrijd, maar het kwam tot een gevecht waarbij haar broer werd neergestoken door Ashton. Haar vader kwam achter haar aan en probeerde haar te vermoorden, maar ze werd op het laatste moment gered door een mens, Harry Rosenblunt.
    Extra informatie: Omwille van haar schermkunsten is ze overgeplaatst naar the house of night waarin het verhaal zich afspeelt.

    [Het is mogelijk dat ik dit nog ga aanpassen]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:54 ]


    And in that moment, we were infinite.

    @Ramsays: Dat mag! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mag ik meerdere rollen?
    + abo (:


    And in that moment, we were infinite.

    Oh! ik wist dat ik iets vergeten was te zeggen!
    Ja, ja mag meerdere rollen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.