• Ja mensen denken dat Justin bieber een meisje zwanger heeft gemaakt na een concert.

    Heeft Justin Bieber fan zwanger gemaakt? "Hij zei dat hij me verrot wilde n**ken."

    Justin Bieber beweerde eerder maagd te willen blijven tot het huwelijk vanwege zijn Christelijke geloofsovertuiging. Maar nu lijkt dat maagdelijke imago voorgoed aan diggelen te zijn geslagen.

    Justin Bieber zou de 20-jarige Mariah Yeater zwanger hebben gemaakt na een optreden in LA Staples Center. "We hadden seks op 25 oktober 2010. Na een optreden werd ik door zijn bodyguards aangesproken om backstage een kijkje te gaan nemen. Het werd al snel duidelijk dat Justin en ik zich aangetrokken voelden tot elkaar. We begonnen te kussen. Toen veranderde zijn karakter plots. Hij werd erg wild en vertelde me voortdurend dat hij me verrot wilde n**ken", laat Yeater nog weten.

    Na 30 seconden zat de daad erop. "Hij wilde geen condoom gebruiken omdat het zijn eerste keer was en hij alles wilde voelen." Justin Bieber en diens management ontkennen alle betrokkenheid en betreuren het incident. Yeater eist nu een vaderschapstest. De zaak komt in december voor. Mocht Bieber toch de vader van Yeaters kind zijn, dan hangt de dame een celstraf boven het hoofd. Bieber was op het moment van de seksuele escapades namelijk nog minderjarig.

    Klik voor de link, het stond in de belgische krant.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 10:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118573
    Je bent een beetje te laat. Iemand is je voor. :x

    > slotje


    Let the Night embrace you