• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Mozart - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Meastro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 16:56 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou. Vrij weinig. Ik voel me slecht, maar dat komt wel goed (:

    En de uwe dan?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Naja nogal gelijk. Maar dat gaat hopelijk binnenkort ook wel over, bitches worden van zelf wel ontdekt. Dus daar ben ik niet bang voor.
    Voor de rest wel goed i geuss. Waarom voel je je slecht girl ): ?


    Everything is worse without music.

    Bitches van je school?Ö

    Ja mijn broer, en nou ja. Nogal een hoop gedoe en gekloot om me heen. Can't handle it.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Royaal schreef:
    Bitches van je school?Ö

    Ja mijn broer, en nou ja. Nogal een hoop gedoe en gekloot om me heen. Can't handle it.

    Mm meid als je me wilt vertellen of iets kwijt wilt moet je het doen! I'm there for you!(:

    Nah ja, van vorig jaar is nu ook een van mijn .. "vriendinnen" mee gegaan naar dit jaar en die.. naja praat mij slecht bij iedereen en shit. Hatelijk want ik ben niet de echte boeman. But whatever jammer genoeg vergaat onkruid niet. Oeh klinkt wel gemeen.


    Everything is worse without music.

    Caleb schreef:
    (...)
    Mm meid als je me wilt vertellen of iets kwijt wilt moet je het doen! I'm there for you!(:

    Nah ja, van vorig jaar is nu ook een van mijn .. "vriendinnen" mee gegaan naar dit jaar en die.. naja praat mij slecht bij iedereen en shit. Hatelijk want ik ben niet de echte boeman. But whatever jammer genoeg vergaat onkruid niet. Oeh klinkt wel gemeen.


    Komt goed (:, ik verzamel meestal mijn problemen op en wanneer het te veel is barst ik uit elkaar :').

    Yugh, wat een bitch. Kill her! Oke sorry, ik heb zin om iedereen die slecht is te vermoorden, I dunno why. Gewoon proberen er boven te staan (:, vroeger of later zullen ze zichzelf wel tegenkomen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja heb ik ook last van, eerst verzamel je alles op en dan barst je ineens helemaal uit! Best slecht eigenlijk.

    Naja onze levens komen wel goed. Ups and Downs. Gelukkig heb ik nu wat meer tijd voor Q ugh, dan voel ik me tenminste iets beter (:


    Everything is worse without music.

    Klopt haha. Ik heb met voetbal al hele preken van mijn coach gehad dat ik mezelf eens met een waardige blik moet bekijken in plaats van mezelf altijd neer te halen en slecht te praten over mezelf. :W. Zo'n 5 wedstrijden achter elkaar dezelfde preek krijgen is best. Klote..

    Ja ik heb dus alleen op vrijdag,zaterdag en zondag tijd ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Helllo levende Q die mij een hele dag gepest heeft.

    Haay girls <3


    Tears are words the heart can't say.

    Nikkiii!<3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Royaal schreef:
    Klopt haha. Ik heb met voetbal al hele preken van mijn coach gehad dat ik mezelf eens met een waardige blik moet bekijken in plaats van mezelf altijd neer te halen en slecht te praten over mezelf. :W. Zo'n 5 wedstrijden achter elkaar dezelfde preek krijgen is best. Klote..

    Ja ik heb dus alleen op vrijdag,zaterdag en zondag tijd ):

    Ja idd, maar misschien heeft je coach dan ook gelijk 8D. Wijze woorden van de Coach!
    Ja idd same for me. Tenzij ik zaterdag moet werken. ):

    + HALLO NIKKI.


    Everything is worse without music.

    Heey Reina en Malissa <3
    How are you?


    Tears are words the heart can't say.

    Caleb schreef:
    (...)
    Ja idd, maar misschien heeft je coach dan ook gelijk 8D. Wijze woorden van de Coach!
    Ja idd same for me. Tenzij ik zaterdag moet werken. ):

    + HALLO NIKKI.


    Ghehe, tsja. Ik geloof in mijn eigen woorden ghehe.
    Ja, ik heb op zaterdag overdag meestal ook al geen tijd, ik moet altijd om zulke pistijden aanwezig zijn met voetbal, en naderhand ga ik meestal nog ff de kantine in met de meiden uit mijn team, of we gaan andere wedstrijden kijken.
    Dat is gewoon het nadeel aan 's avonds school en overdag werken. Ik moet elke avond except vrijdag avond iets doen ; school of voetballen. En overdag werken of huiswerk maken. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stylesette schreef:
    Heey Reina en Malissa <3
    How are you?


    Slecht en goed (:
    Und duu?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Royaal schreef:
    (...)

    Slecht en goed (:
    Und duu?

    I'm Happy. Mijn favoriete radiozender gaat maandag tussen 7 en 9 naar 1D bellen. Plus ik hoor ze al heel de avond op de radio en op tv.


    Hoe komt het dat het slecht en goed gaat?


    Tears are words the heart can't say.

    Royaal schreef:
    (...)

    Ghehe, tsja. Ik geloof in mijn eigen woorden ghehe.
    Ja, ik heb op zaterdag overdag meestal ook al geen tijd, ik moet altijd om zulke pistijden aanwezig zijn met voetbal, en naderhand ga ik meestal nog ff de kantine in met de meiden uit mijn team, of we gaan andere wedstrijden kijken.
    Dat is gewoon het nadeel aan 's avonds school en overdag werken. Ik moet elke avond except vrijdag avond iets doen ; school of voetballen. En overdag werken of huiswerk maken. (no_chears)

    Ja leven is echt te druk terwijl we nog super jong zijn eigenlijks. Moet verboden worden. Laten we het eens voorstellen. Maar ja jij hebt ook nog voetbal erbij dat lijkt me helemaal niet te trekken. Vind het knap dat je dat nog beetje trekt!


    Everything is worse without music.